Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd å ha mine forsikringer hos Fremtind forsikring
Kort behandlings tid med rask oppgjør.Alt kunne gjøres på nettsiden som lett å forstå.
Er kjempefornøyd med fremtind saksbehandler og forsinringsagent er kjempeflinke og oppgjør går kjapt
Kjapp, enkel saksgang. Raskt oppgjør. Hyggelig kundebehandler. Kunne ikke vært mere fornøyd!
Jeg fikk raskt svar på Mail fra saksbehandler, og jeg fikk lettforståelig informasjon hele veien. Oppgjøret kom raskt inn på konto. Jeg følte meg godt ivaretatt fra første kontakt som var via telefon
Jeg er veldig fornøyd med informasjonen jeg fikk i fm påført skade på bilen min.
Så langt fornøyd med sakene vi har hatt behov for hjelp til.
Enkel innmelding av skadesaker, saksbehandlere informerer om sak på en positiv, lett forståelig måte, samt er alltid service innstilt og løsnings orientert
Greit skjema og fylle ut, lett forståelig. Raskt svar og behandling👍
Leiebil på dagen. Rask saksgang og raske tilbakemeldinger
Traff på hyggelige saksbehandlere og greit oppgjør. Oppfølgingen var god Det er viktig når situasjonen var som den var.
Di tok saken fort,og jeg kunne følge hele prosessen underveis. Men syns det var dyr egenandel.
Knuste skjermen på mobilen. Benyttet forsikringen for å få byttet skjerm. Knirkefri behandling.
Ingenting negativt å melde, saken gikk fort og lett uten att det var noe tull.
Overskriften sier det meste, helt uproblematisk. Tok kontakt direkte med verkstedet, de ordnet opp direkte med forsikringsselskapet. Min eneste anstrengelse var å levere og hente bilen 😊
veldig godt behandlet. Rask og god tilbakemelding / oppfølging