Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God og rask oppfølging fra saksbehandler i skadesak.
Fikk skade i førerdør da en annen sjåfør rygget sin bil ut ifra gårdsplassen og traff vår bil. Vi hadde Fremtind begge to så ingen problemer med oppgjør.
Usaklig mistenkeliggjøring, håpløs lang saksbehandlingstid, frekk saksbehandler, dobbel så dyr forsikring som hos Storebrand. Bare å holde seg langt unna Fremtind forsikring. Jeg har aldri brukt forsikring tidligere, og trodde jeg skule få besøk av takstmann, men det var en ekstern konsulent som jobber med avdekking av forsikringssvindel. Han la en diktafon på bordet og plutselig satt jeg i avhør. Var uheldig å komme nedi med propellen og et lite øyeblikk etterpå var jeg uheldig å komme borti moloen med skroget slik at det tilkom noen mindre riper. Fremtind spekulerte i om jeg hadde gjort dette med vilje, uten at jeg kan forstå hvordan jeg skulle ha noe å tjene på dette. Det kunne heller ikke de forklare meg! Det var laveste lavvann på 57 år og sterk vind, helt ny båt. De hengte seg opp i at forsikringen var tegnet samme dag som ulykken skjedde, altså samme dag jeg hentet båten fra forhandler. På spørsmål om det er vanlig å tegne forsikring før man faktisk eier noe, fikk jeg ikke svar. Ekstremt uprofesjonelt selskap, som tar cirka dobbel pris sammenlignet med Storebrand.
Jeg hadde en maskinskade, der verkstedet som skulle utbedre skaden var katastrofe, men det samme kan ikke sies om Fremtind. Her gikk det raskt med tanke på å opprette saken, til den var behandlet. Fikk nødvendig og god oppfølgning hele veien.
Hyggelig og klargjørende og rask behandling. Det var overraskende positivt etter å ha slitt veldig med i det hele tatt å få kontakt med Norwegian. Jeg forstår godt at DnB har valgt Fremtind som sitt selskap.
Rask og god kundebehandling. Anbefales på det sterkeste.
Saken ble behandlet, fort og uten problemer. Jeg er veldig imponert hvor vennlig og forståelsesfull saksbehandler er. Har hatt forskjellige skadesaker, aldri hatt problemer. Får gode råd underveis og små tips hva jeg skal gjøre neste gang, når en evt. situasjon oppstår.
Rask behandling, meget fornøyd, anbefaler Fremtind gjerne.
Veldig fin forsikring og ha, det er god kundeservice, lett å gjøre endringer og lett å få god hjelp, har ingenting negativt å rapportere om Fremtind.
Snakket med en hyggelig og forståelsesfull ansatt hos Fremtind da jeg meldte skade. Skademeldingsskjema var greit å fylle ut og det var lett å legge ved vedlegg. Oppgjøret kom raskere enn forventet. Så jeg er veldig foenøyd.
Fikk vanninntrenging i kjelleren. Selskapet hjelper til med å registrere sak og får sendt takstmann. Lett å informere om tiltak jeg selv gjorde for å begrense skadene. Informasjon om bestilt førstehjelp kan bli bedre. Totalinntrykket er at det er mer behagelig å være Fremtindkunde når skader oppstår enn hos andre selskap jeg har hatt forsikring hos tidligere.
Svært kort behandlingstid. Enkelt å fylle ut skadeskjema via nett.
Jeg er utrolig misfornøyd med hele selskapet. Har ikke fått annet enn avslag på avslag. Sist hendelse så skulle de kreve kvitteringer på ting som ikke var innblandet i saken engang. Han skulle ha bevis på at jeg hadde fikset pc min 4 ganger fordi jeg hadde meld skade på den 4 ganger. Jeg meldte jo skade hele tiden, fordi jeg fikk avslag på en gyldig grunn. Også fikk jeg avslag på ett vindu min ex kjæreste har knust. Fordi de mente jeg hadde sluppet han inn, men han knuste vinduet fordi jeg ikke gadd å slippe han inn. Samtidig ga de meg avslag på mistet telefon på reiseforsikring. Avslag på alt hele tiden. Hva skal man med forsikring…. Dekker jo ingenting. Ta litt mer vare på kundene deres. Eneste dere har fikSet for meg er knuste telefoner. Lei. De ga meg avslag på personforsikring etter jeg hadde levd i ett voldelig forhold, fordi de mente jeg ikke hadde no vari men….. neida, har bare flytter hjem til mor, sover med balltre på natten. Klarer ikke å snakke med menn.. stoler ikke på noen. Mareritt hver natt… neida ikke no var men. Psyken min er totalt vraka.
Hva er egentlig poenget med forsikring når man ikke får noe igjen når det oppstår et problem, når noe blir ødelagt eller stjålet. Man kan like greit kaste pengene ut av vinduet. Prøver man å kontakte den vanlig, så får man heller ikke tak i dem.. Ser nå etter annet forskning selskap...
Utmerket service på telefon, og kjapp behandling av skadesak. Jeg er veldig fornøyd med Fremtind Forsikring.
Jeg fikk raskt tilbakemelding fra selskapet da jeg meldte skade og flott oppfølging underveis.