Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med å være kunde i Fremtind forsikring
Rask og ukomplisert saksbehandling og utbetaling. Enkel og oversiktelig skademelding på nettside eller app.
Jeg fikk avslag da jeg meldte inn skade på mobilen min gjennom innbo forsikringen. Grunnen fra dem var at siden jeg hadde ikke hadde en nyere mobil, så hadde plutselig verdien på mobilen min blitt for lav i forhold til det totale fradrag på egenandel og alder på produktet. Å ikke få tilbake noe føles som å bli straffet for å prøve å ta vare på tingene sine så lenge som mulig, noe jeg ville anta skulle settes pris på av et forsikringsselskap. Får meg til å undre hva jeg betaler for.
Fikk all den hjelpen jeg trengte og ble veldig godt behandlet og det setter jeg veldig pris på. Tusen takk til Fremtid Forsikring.
Rask og hjelpsom kundebehandler som forsto situasjonen.
Veldig rask saksbehandling, tydelig tilbake meldinger og raske svar. Er veldig avhengig av mobilen og fikk reparere den lokalt neste dag. Tusen takk
Fikk kontakt med en fantastisk kundekontakt som hjalp meg med alt.
Opplever at Fremtind ikke er der for sine kunder. Når skyldspørsmålet ligger hos annet selskap, som ikke følger opp, så trekker Fremtind på skuldrene og sier at det ikke er deres ansvar. Trodde jeg betalte forsikring for å bli ivaretatt innenfor vilkårene. Det er ikke tilfelle med Fremtind. Anbefales ikke, og ikke er de så gode på pris heller.
Jeg er veldig fornøyd med hvordan skade på bil ble håndtert. Enkel og profesjonell håndtering, og raskt skadeoppgjør.
Lite serviceinnstilt og gjemmer seg bak LO merket. Klarer ikke enkle små ting. Tør ikke ha noe forsikret her lenger. Storebrand next. Takk for meg.
Dårlig og lite konkret oppfølging av saksbehandlere ! Når saken endelig var ferdig behandlet var skadeoppgjør upåklagelig .
Vi fikk veldig god hjelp når uhellet først var ute. Fint å bli trodd på, og fin oppfølging underveis.
Fikk en dårlig erfaring. Og hørt mye negativt. Blir p bytte selskap.
Fra saken ble meldt, og til den var avsluttet, gikk det raskt. Jeg fikk gode svar på alt rundt saken min.
Veldig fornøyd med deres oppfølging. Ingenting og si som for min del i denne sak kan gjøres bedre.
Fornøyd med raskt svar og oppgjør, alt på e post bra.