Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig gode forsikringer for LO- medlemmer. Anbefales!
Godt å vite at jeg har et godt selskap i ryggen når noe er i ugreie. Har fått greit oppgjør begge gangene jeg har benyttet det. Et lite minus har jeg likevel. Etter at kona mi døde som var ansatt i SR- bank har min forsikring steget. Mens jeg fremdeles har konto alltid ansatt.
Det tok lang tid å få kontakt med Fremtind. Jeg måtte selv purre og ringe. Deretter var det saksbehandling som ikke viste forståelse for nyanser og situasjonen, og ble opplevd mer som en ChatBot som monotont gjentok vilkårene i forsikringen - leste de opp gang på gang. Det var også "umulig" ifølge saksbehandler å håndtere saken på annet vis - men andre vi reiste sammen med opplevde helt annet resultat fra sitt forsikringsselskap. Så jeg anbefaler virkelig å finne noen andre til å håndtere din reiseforsikring!
Grei saksbehandling. Proff håndverker på befaring. Skulle ønske det var mer hjelp å få med sikre huset mot inntrengning av skadedyr. Men ift hva vilkårene sier så gjør de det de skal.
Bra selskap alt ble ordnet opp rask. Ingen problemer.
Svært misfornøyd med tidsbruken i forsikringssaken, og kundeservicen i Fremtind Forsikring. Står til full stryk. Arrogante saksbehandlere. Lovte å undersøke en omstendighet og ringe tilbake. Hørte aldri noe mer fra saksbehandleren.
God service, og vennlig kundebehandling. Kort og god saksbehandling. Lett å komme i kontakt med via tlf. God forståelse for saken.
Ingen info rundt kostnad på skade. Dersom denne er liten vil jeg betale selv i stedet for å bruke forsikringen.
Mye rot blant flere ansatte rundt skade på bil, berging, verksted, leiebil, to som hadde orden, men null oppfølging på leiebil. Elendig selskap.
Veldig rask behandling. Svært fornøyd med raskt oppgjør
Enkelt å melde skade fra Fremtinds nettportal. Ved skadesak på kjæledyr gikk det under et døgn fra meldt skade til saken var behandlet. Pengene kom på kontoen i løpet av et par dager.
Hyggelig saksbehandler og ingen problemer, alt løses raskt
Enkelt å melde inn skade. Rask saksbehandling. Hurtig oppgjør.
Har bare hatt positive opplevelser med Fremtind Forsikring så langt. Informative, hjelpsomme og løsningsorienterte. Saken vår ble behandlet raskt og oppgjøret ble utført som avtalt.
Alltid rask behandling og god kommunikasjon med saksbehandlere.
Sendi skademelding fikk svar samme dag. Lett å fylke ut skademeldingen. Jeg var fornøyd med skadeoppgjøret. Liker at det er mulig å få mer ut av oppgjøret med å velge varer eller gavekort.