Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flott kommunikasjon med kundeservice. Anbefaler å samle alle forsikringer hos Fremtid. ☝️
Rask, konkret og detaljert info hele veien. Dette er svært "betennelsesdempende" i en stresset situasjon.
Rask, enkel og enkelt oppgjør, og priser som totalt er konkuransedyktige
Klarte å knuse toppen på komfyren. Kontaktet Fremtind på nett, forklarte hva som hadde skjedd + la ved bilder. Etter et par timer var saken behandlet og forsikringspengene på vei. Pengene var på konto dagen etter. Kjapt og enkelt. Veldig fornøyd 👍
Har meldt 2 saker til Fremtind der jeg bare har snakket med hyggelige folk. Kundeservicen tar seg tid til å lytte, er flinke til å informere og gjør alt de kan for å hjelpe kunden. 10/10
Kort behandlingstid. Ved evt utbetaling er selskapet kjappe.
Raskt og enkelt, profesjonelt, og føler meg verdsatt som kunde. Johan
Takstmann var meget erfaren og god å komisere og samarbeide.
En ting er at de er forferdelige å ringe til, en kan stå tre kvarter til en time i telefonkø, det er de faens telefon bottene som i lag på lag vil at jeg skal trykke tall for ditt og datt. Så er det ubrukeligheten når jeg hadde feil type maur i veggen når jeg bytta kledning for fem år siden. Da fikk jeg ei ekstrautgift på kr20 000 for å ha snekkerne i to dager ekstra pluss ekstra materiell.. Nå har jeg hatt besøk av rotter i en måneds tid.. og den som har stått på og fått ut rottene og sikkret huset er meg selv.. forsikringa har ikke vært til noen hjelp her heller.. og jeg vet ikke hvorfor en hvert år skal betale inn på tusenvis til ei forsikring når jeg står alene med dritten alkkevel..
Utrolig rask saksbehandling og utbetaling. Imponerende.
Fantastisk dårlig dekning til å kalle det topp reiseforsikring. Får ikke hjelp når en sjelden gang skal bruke forsikringen
Kjapp respons. God kundeservice. Bra forsikring til en god pris
Forsikringssummen er akseptabel. De skadene jeg har hatt ble ordnet raskt. Gjelder både reiseforsikring og bilskader.
Har meldt inn skadesaker på en pc skjerm. Fikk beskjed om da jeg flyttet forsikring fra if til fremtind, om at hvis noe ble ødelagt under flytting ville dette bli erstattet. Nå har jeg meldt inn at en pc skjerm har blitt skadet, men jeg får ikke dette erstattet. 1/10
Fordi verkstedet ikke gjorde som jeg forventet.og jeg ga beskjed til forsikring at jeg var ikke fornøyd. Og forsikring sa at jeg må snakke med verkstedet. Bilen ble delvis reparert, dekk som hadde en stor ripe ble akkurat de samme. Og på verkstedet de sa til meg . At det var ikke farlig. Skulle ikke min ny bil bli fin?? Er ikke 100% fornøyd dessverre. Hvem og hvor klager jeg da hvis ingen av disse folk gjør ikke sin jobb man forvente?
Mistet en airpods på veien og fant den etter at den var overkjørt. Sendte inn krav om erstatning og fikk svar (positivt) neste dag 👍 Må være raskest mulig saksbehandling 🎉