Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er meget fornøyd. Et lite minus er lang kø på telefon
Helt greie oppgjør. Litt vanskelig på bilglass, men ellers veldig greit.
Dårlige forhåndsforklaringer da vi er i såpass høy alder
Trygt og godt forsikringsselskap når man trenger det!
De svarte fort på hendveldese og oppgjøret kom fort.
De er kjappe og effektive i saksbehandling og svare på spørsmål visst en lurer på noe.
Rask og ryddig, absolutt fornøyd. Dyktige håndtverkere som utførte jobben kjempebra.
Rask responstid og veldig god kundeservice. Håndterte min sak nøye og effektivt noe som gjorde dette til en trygt og godt møte med forsikring i en vanskelig situasjon!
🤓👍🫶 Utmerket **** Hyperrask saksbehandling fleksibel og forståelesfull i forbindelse med forsinkelser pga uforutsette ting som gikk ut over utbedring av skaden.
Det gikk veldig fort å få svar og og fikk det jeg skulle ha veldig fort👍
Jeg meldte skaden og ble kontaktet dagen etter. Fikk utbetalt iht. vilkår. Nå er nytt produkt.
Veldig trivelig saksbehandler! Er meget fornøyd med å være kunde hos Fremtind forsikring!
Har alltid fått prima behandling av Fremtind Forsikring, uansett hva det har dreid seg om. Det eneste jeg er misfornøyd med, er byttet av navn. Dette ordet "Fremtind" er rett og slett en språklig katastrofe. Det bør byttes ut snarest.
Veldig lett å melde inn skaden på nett, laste opp bilder og beskrive hendelse. God oversikt over tilgjengelige verksted og raskt svar på egenandel og hvordan få time på verksted.
God samtale med kundebehandler. Rask avklaring i saken.
Med en liten bilskade (kant traff), første skade i livet, har redusert min bonus fra 75% 1. År til 10%.