Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig rask behandling etter at skademelding var sendt inn. Meget bra
Fremtind har alltid vært pålitelig, behjelpelig og hyggelig, og vi har alltid fått god hjelp gjennom dem.
Sak 1: Jeg følte meg dårlig behandlet. Alt jeg skrev ble mistenkeliggjort. Jeg fikk ingen orientering om hvilken dokumentasjon selskapet trengte for å foreta en god vurdering i saken. Saken endte med at jeg fikk pengene mine fra reiseselskapet. Sak 2: Svært hyggelig tatt imot, av en løsningsorientert person. Jeg håper at Sak 2 er mal for evt. fremtidig kontakt.
Mange flinke / kunnskaps sørvis innstilte folk / men lit stivbeinte regler !
Veldig god oppfølging fra dere etter mitt innbrudd.
Helt greit, rask og effektiv kundebehandling Trygt og forutsigbart
Styr unna ! aldri fremtind igjen, alle andre selskaper dekket skadet men Fremtind nektet og har klart å ta helt urimelige forbehold som gjør til de kommer seg unna. Bruk andre seriøse selskaper som faktisk har gode forsikringer og vilkår. Kunde i mange år, never again når man først trenger de så er de absolutt ikke der.
Egenandel på 6000,- er i høyeste laget for meg. Leiebilen ble Toyota Corolla Sport, en artig og flott bil å kjøre.
Sen behandlingstid, har ikke fått konkret tilbakemelding
Skufett over behandling når en fryser stopper å all mat er ødelagt . Greit med utbetaling av maten som gikk tapt men fryseren er de ikkje snakk om.!
I 2023 må man forvente at det opplyses om HELE prosessen og SPESIELT HVIS det medfører utgifter/egenandeler
Kort behandlingstid, troverdig saksbehandler. Meget raskt oppgjør.
Veldig god dekning i forhold til mange andre forsikringsselskaper
Rask til å ordne opp i skade.Er veldig fornøyd med Fremtind.
Hurtig ekspedert med oppgjør. Ble besvart umiddelbart og fikk tilbud om forskjellige oppgjørsformer.
Dårlig saksbehandling og info. Brukt snart 4mnd i en tyveri sak. Ikke villig til å dekke alt