Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk rask og god hjelp. God veiledning underveis. Veldig fornøyd med dere
forsikringsselskapet er veldig samarbeidsvillige og hjelpsomme. Jeg ble holdt godt informert om status under prosessen og håndteringen var veldig rask og av god kvalitet.
Jeg har godt opplevelse med forsikring og det er bra at man takknemlig ønsker at dere fortsatt det måtte å behandle kundene Mvh Elmi
Jeg har hele tiden blitt møtt positivt og med tillit fra dere.Det betyr mye for meg. Takk 🙂
Ikke langt ventetid, en opplever at saksbehandlere er der for å hjelpe deg, en eldre person som meg får god hjelp,takk
Fint forsikringsselskap, tok ca 2 sekunder fra jeg sendte inn saken om mobilen min til jeg fikk bekreftet at de dekket det. Veldig fornøyd!
Virket lite interessert i å få vite alt om min skade på reisen
Rask og enkel skadebehandling for Lo Favør. Alt løses enkelt på nett.
Dårlig forsikring da man kjøper forsikring til ny bolig, bortkastet penger å betale til Help forsikring. Kunne brukt de til feil og mangler. Ikke hjelp å få.
Hyggelige saksbehandling,grei og klare svar på mine problemer.Raskt oppgjør
Jeg vil anbefale forsikringsselskapet til andre sosiale forsikre sin bil, har brukt selskapet i mange år alltid god erfaring
Har hatt en sak via advokat. Ikke et eneste ord fra Fremtind. Oppgjør gikk helt greit. Ikke noe å si på det. Men null info underveis.
Opplever hyggelige dokking rask avklaring. Kanskje litt vanskelig å nå igjennom på telefonen.
Enkelt å melde skade, hyggelige saksbehandlere og raskt og greit skadeoppgjør. Vi er veldig fornøyde kunder!
Lett og melde fra om skade, raskt oppgjør. Veldig fornøyd med Fremtind. Lo favør medlem
Kjapp å enkel service, det tok kun noen minutter så var saken opprettet og bilverkstedet kunne starte jobben så snart de hadde delene. Trygg og god behandling.