Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stort minus at erstatningen min skal byttet mot et annet kjøp og om jeg velger å få utbetalt erstatningen, får jeg mindre utbetalt. Gir meg ingen motivasjon å forsette være kunde hos denne forsikringsselskap.
Alltid fornøyd med skadebehandlingen. Opplever alltid raskt og korrekt oppgjør.
Fikk lekkasje i utleieleilighet. Takstmann på plass dagen etter innrapportert skade. Veldig god informasjon både til leietaker og til utleier. Rask saksbehandling. Oppgjør på konto kort tid etter innsendt skaderapport.
Rask responstid Enkelt å forholde seg til Ok priser
Dyktige og erfaringsmessige medarbeidere ! Får alltid rask saksbehandling og god informasjon! Føler de gir kundene seriøse og reelle informasjoner: Trygghet for god og seriøs behandling!
Jeg sendte mail og forklarte i korte trekk hva som hadde skjedd hjemme hos meg med en TV. Jeg fikk svar allerede neste dag. Etter bare noen dager var saken løst og oppgjør på min konto. Det var enkelt å sende inn dokumentasjon , og all kommunikasjon foregikk på mail. Jeg er superhappy ! Tusen takk, Fremtind Forsikring.
Rask behabdling av saken din. Hyggelige medarbeidere som forstår din problemstilling godt. Er man to stk registrert på samme adresse og er organisert i forbund har du fri egeaandel på en del saker. Man slipper og ha andre dyrer forsikringer om man velger Fremtind. Jeg halverte mine forsikringskostnader ved og velge Fremtind Forsikring igjennom mitt forbund.
Ikke bruk Fremtind. Arrogante, nedlatende, verste forsikringsselskap jeg har brukt. Skiftet momentant etter at jeg ble syk på feire, og tenkte jeg kunne dele erfaringer. Hadde heldigvis annet forsikringsselskap via masterkort (hvor ferie var bestilt). Helt annen service og hjelp der.
Innmelding av skaden var det lettvint å få lagt inn. Fikk bekreftet at saken var registrert med det samme,og etter det så gikk det på løpende bånd.Veldig fornøyd med alt .
Ting tar tid og takstmann ikke særlig grundig og kundevennlig. Opplevd dette to ganger. Må følge opp selv, for å få en annen takstmann. Har topp husforsikring, men skader utvendig blir ikke dekket. Kun følgeskader. Må følge saken voldsomt opp selv og det tar tid. For oss, hittil over 2 mnd. Kundebehandlingen er vennlig, men savner å ha en fast kundebehandler pr skade. Ikke alle vet nok om husforsikring og skader. Etter å ha fulgt godt opp selv, har vi til slutt fått en god løsning på dette. Kommunikasjonen har vært bra.
Veldig fornøyd med alle forsikringer vi har og behandling av disse, hos Fremtind forsikring.
Innboforsikring slik det er ment å være, enkel skademelding, enkelt oppgjør.
Fikk vannskader når Hans herjet slik at jeg måtte avlyse en tur jeg skulle på. Måtte avbestille hotellet jeg skulle på og fikk en avbestillings avgift. Denne fikk jeg igjen på min reiseforsikring på en rask og effektiv måte.
Trege. Følger ikke opp saken underveis. Måtte forholde meg til 3 saksbehandlere underveis.
Over dobbelt så dyrt for bilforsikring, sammenlignet med andre store forsikringselskap. Alderbegrensing på tak ved vannskade, noe andre selskaper ikke har. Kjører du på et dyr, er det ingen egenandel eller bonustap. Kjører du unna og sparer dyret, får du svi. Da blir det egenandel og bonustap. Rask behandlingstid
Det funger veldig greit Har ikke mer og tilføre Supert