Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er godt fornøyd med behandlingen av denne saken
Lettvint og enkel rapportering på nett. Forholdsvis kort sakshandsamingstid.
Jeg er svært fornøyd med forsikringene mine. De er billige og bra
Har bare brukt den nå pga. iPad som ikke ville lade.
Godt formulerte mailer som forklarer det vi trenger å vite. Rask oppfølging. God service. Tillitvekkende.
Ryddig å tilbakekommende. Ingen problemer med dette selskaper. Glimrende.
Veldig bra service, bra oppfølging i saken, og lett å snakke med.
En meget profesjonell og rask saksbehandling og oppgjør.
Fornøyd alltid raske og får som regel alltid hjelp til det jeg trenger!
Det har tatt lang tid fra inn betaling. Jeg har enda tilgode 100 000 kr. Det er for dårlig. Mvh. Reidar.
Føler meg godt ivaretatt. Dyktige og serviceinnstilte medarbeidere.
Enkelt å få kontakt og rask behandling av saken vår
God behandling av sykkeltyveri, både profesjonell og personlig
Dårlig selskap dårlig oppgjør og dårlig saksbehandling. Dere vil ikke dekke det som faktisk er stjålet og gjenskaffelses verdien men vil tvinge på kunden gavekort på steder som ikke har eller kan erstatte det som er stjålet og borte. Eller så må kunden tape på det for alt handler om dere og hva dere kan spare inn og få og ikke dekninge og hjelp til kunden .
Reiseforsikring var aktuelt for oss. Rask, flott effektiv behandling! Kan anbefales!
God og konkurransedyktig pris ved avtaleinngåelse, og så øker pris 20-30% per år, som tydeligvis er blitt en form for bransjestandard. Svært varierende saksbehandlingstid avhengig av type forsikring. Veldig positiv erfaring med dyreforsikring, ved bilforsikring not so much.