Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg vil ha direktr kontakt med forsikringsselskapet og ikke la det gå gjennom bankens nettsider. Fikk avslag på reiseforsikring, men saksbehandler hadde ikke satt seg inn i saken. Skyldtes muligens at.jeg ikke klarte.å forklare et komplisert forløp på nettet. Er skeptisk til koblingen mellom bank og forsikring
Har vært kunde i maaange år, bytter ikke, saker løses fort og effektivt
Hyggelig saksbehandler og forklarte hva jeg hadde rett til angående skaden. Raskt oppgjør. På mitt knuste vindu, hærverk.
Jeg er fornøyd kunde, alt gikk fort veldig bra jobba
Greit oppsett av hva som inngår i skademeldingen. Rask tilbakemelding på innsendte utfyllinger og klar oppsummering før godkjenning. Det ble en positiv avslutning på en situasjon som vi ikke hadde forutsett eller ønsket oss.
God informasjon underveis i behandlingen, og raskt oppgjør etter ferdigbehandlinget.
Raskt og enkelt oppgjer når uhell er ute. Enkelt og registrera sak.
Rask tilbakemelding. Skal formidle til andre. God informasjon.
Dette er over all forventning ,ingen problemer,leiebil sto klar når vi leverte bilen til verkstedet
Ingen negative saker. Alt meget positivt. Rask behandling.
All kommunikasjon foregår enkelt og greit på nett. Oppgjør utrolig enkelt og effektivt.
Bra og rask behandling. Ikke noe problem å nevne her.
Enkel og oversiktelig skjema på nett. Oppførte skade der og fikk rask tilbakemelding
Fryktelig dårlig på alt. Min anbegaling er at ingen tegner reiseforsikring her. Tanken med forsikring er at man skal være trygg og forsikret; det er man ikke her. Jeg gjorde mitt første reiseforsikringskrav ila livet mitt da jeg ble fra stjålet verdigjenstander. Saken ble avslått og jeg ble beskyldt for å lyve
Fremtiden Forsikring har vært mitt sekskap i snart tretti år, og det blir Fremtiden fram i tid å. Har aldrid hatt noe problem når det gjelder forsikringssaker på hus eller biler.
Vinduet var sprukket. Null problem får forsikringsselskapet.