Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk raskt hjelp til og ordne saken min etter telefonhenvendelse. Så må si jeg er positivt overrasket over Fremtind.
Meldte inn skade etter ein værhendelse på nettet og la ved bilder. Behandlinga var gjort på under ei uke så det er absolutt ingenting å klage på!
LO Favør funker veldig godt for oss, spesielt siden vi er to som er medlem av fagforeningen og derfor ikke har egen andel. Knuste telefoner, tver, dør som slått i stykker ved vind, fryseboks etter lynnedslag, oppgjør går fort og smertefritt.
Fremtind Forsikring er toppe! Det hjelper raskt, og det er enkelt å melde fra om skade. I tillegg er Servicetiden kort. Passer for alle, uansett alder. Anbefales på det sterkeste!
Oppskrytt. Når man får bruk for forsikringen er det ikke slik man forventer det.
Oppjørskonslulent bør være mer nøyaktig i informasjonen han gir. Det er viktig at forbrukere får riktig informasjon.
Generelt godt fornøyd, men ikke i denne saken. Reparasjon/ikke erstatning av iPhone burde vært informert til forsikringstaker, telefonen var helt død, hadde vært i vann. Kjøpte ny, var ikke klar over at den ble erstattet med en brukt. Sitter igjen med to telefoner og ne utgift på5800,- kr helt unødvendig.
Min grundige forklaring av hendelsesforløpet gjorde saken verre for meg. Min banks vurdering av troverdigheten av pengeoverførselen var helt feil.
Fremtind Forsikring er best! Meget profesjonelle, dedikerte, hyggelige og svært serviceinnstilte medarbeidere. Dere er best i klassen. Gratulerer så mye..!!!
God erfaring, kommer aldri til å bytte. Veldig bra og få en kontaktperson når det meldes om skade
Kundevennlig selskap. Hyggelig , rask, pålitelig kan stole på 9
Den første saksbehandleren fremsto meget arrogant og lite forståelsesfull. Dette var overraskende for med da jeg har gode erfaringer fra tidligere saker og saksbehandlere. Ny saksbehandler tok tak i saken og da ordnet det seg. Deretter gikk alt på skinner.
TTakstmann tok umiddelbart kontakt. Derav rask saksbehandling
Meget bra fornøyd med behandlingen hendelsen på min bil👍😊
Fremtind har ikke tatt kontakt/fulgt opp saken vår etter en oppringning som falt på feil tidspunkt. Kundebehandleren skulle ringe tilbake samme ettermiddag, men har aldri gitt lyd fra seg siden(flere uker siden), så hele saken må ha gått i glemmeboken.
Første gangen jeg brukte forsikringen var nå, da jeg "Kolapset" falt om i varmen.