Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det var enkelt å tegne forsikringen. Den var naturlig knyttet til egenerklæringen. Den var linket fra megler.
Styr unna, dyr forsikring som dekker ikke det som skal. De prøver å unngå alt utbetaling
Rask og ryddig behandling av saken! Kort centetid på tlf!
Hadde et uhell i Tsjekkia denne sommeren. Fikk skade på MC og kjøreutstyr etter en velt. Veldig rask og god saksbehandling fra selskapet, og fikk utbetalt erstatning for kjøreutstyr veldig raskt og uten spørsmål og krav om dokumentasjon utover et par bilder av skader. Reparasjon av sykkel ble dekket uten heftelser. Veldig fornøyd med behandling og opplevelse av å bli stolt på når jeg sendte inn skademeldingen.
De hjalp fra første sekund jeg hadde problemer med reisen, var tilgjengelig døgnet rundt.
Ingen vits med å ha forsikring g dekke absolutt ingen ting. Inkompetent gjeng, ingen hjelp å få.. Hadde en sak med at vi ikke fikk være med når flyet skulle dra og etter masse bagasproblemer må flyplassen mistet vi bagasje og måtte finne en annen vei å dra hjem på, forsikringen dekker ikke bagasjen siden vi ikke hva ombord i flyet og dem dekker heller ikke nye biletter hjem fordi dem mener det e flyselskap sin skyld. Flyselskap nekter å skylder på flyplassen og flyplassen nekter å sier det E sånt som skjer ingen jobber hær
Rask oppfølgning og gode veiledere, ekstremt gunstig pris sammelignet med konkurerende aktører på markedet.
Rask behandling og oppgjør. Veldig fornøyd med Fremtind.
God hjelp ved forespørsel om forsikring fikk det svaret jeg lurte på.
Da man ikkje får noe hjelp med platetopp som også er en del av innboet, men som fremtind mener man må bruke husforsikring på.
Er veldig fornøyd med Fremtind, vi har flere forsikringer der😊
Tar ikke med kjøleskap i medregning på skader på mat, kun maten. Og en datamaskin som sjekker om du får igjen eller ikke. Får ikke gjennomslag noen plass. Styr unna
Bytt selskap jeg synes att ett så bra forsikringsselskap burde se nærmere på saken min å gjøre noe bra for kundene sine ikke bare la oss betale å betale
Raske til å svare, greie få i samtale, goge og greie oppgjør velvillige til å hjelpe, har hatt bare god erfaring med Fremtind
Rask og god kundebehandling under skade. Fikk dekket akkurat det jeg hadde krav på, og pengene var kjapt på konto
Utrolig kjapp oppfølging av saken og positiv utfall