Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Havde en kæmpe forsinkelse på rejse, med dertil hørende kostnader, Fremtind løste dette raskt og effektivt, og udbetalte en kompensation, hyggelige sagsbehandlere,let og smertefrit,
Opplever forsikringen som trygghet og får den hjelp jeg behøver
Jeg måtte purre på vedtaket i min sak og jeg fikk først avslag på mitt krav om erstatning. Senere ble jeg likevel tilkjent erstatning. Lang og uklar saksgang hvor jeg selv måtte finne ut hvor min sak stod. Det kunne med fordel ha kommet oppdatering fra Fremtind
Har ingen ting å utsette på behandlingen, tidsmessig heller service.
Jeg har ingenting negativt å si om dette selskapet. Kanskje ikke det billigste på markedet, men definitivt det beste
Det er nå 6 mnd siden jeg fikk kloakk oppkom i kjelleren min, har ennå ikke tilfredsstillende do forhold, å det er heller ikke gjort noe fra selskapet sin side. Skam dere
God service og rådgivning ved kjøp av forsikring. Enkelt og raskt skadeoppgjør
De kunne håndtere og hjelpe meg fort med saken. Prisen jeg fikk var for dyr å fikse bilen. Selvom egen andel var på 5000. Jeg betalte 8000kr. Veldig skuffende.
Elendig oppfølging av skadebehandler i Fremtind Forsikring, arroganse og unnlatelser i å svare konkret på spørsmål, feil skadetaksering bagatellisering av skade, feil utregning av skade oppgjør. unnlatt å ta med alt i skade oppgjøret.er vist om å prøve å lure kunder til å godta et alt for lavt skadeoppgjør, trodde jeg hadde Norges beste forsikringer men det ligner mer på det motsatte. måtte selv begynne å rive takplater, isolasjon osv på egen risiko for å avdekke en vannlekkasje mellom 2 etasjer. må vel det samme vist jeg skulle få skade på bilen også muligens på kasko forsikringa, fpr vel da også beskjed om å demontere halve bilen på egen risiko ved en kasko skade så bilverkstedet kan se hvor mye som er skadet og takstmann kan taksere alt. helt latterlig. dette var min 1 skade i mitt liv, har eid 7 hus og så opplever man en sånn arroganse og useriøs behandling når man uheldigvis får en lite skade der det er snakk om småpenger for et forsikrings selskap.
Jeg fikk god og rask behandling av min sak hos fremtind forsikring.
Har ikke i noen sammenheng før blitt behandlet så dårlig i forbindelse med en skadesak. Dette er rett og slett uholdbart. For noe som i utgangspunktet ikke er komplekst eller vanskelig.
Tegnet forsikring hos dem og når man melder skade gjelder den ikke. Sjekk hva dere får andre steder. Det som er bra er at dem er flink til å ta betalt for noe du ikke får igjen for. Hva som kan bli bedre ALT. Mine erfaringer finnes andre selskap
Fungerer bra. Enkelt og rask behandling. Dårlig standard på leiebil.
Er fornøyd med saksbehandling og tidsbruk . Setter pris på samarbeidet med recover, der de tok en del diskusjoner med Framtind vedr. ting som måtte repareres. Det virket som takstmann var villig til å ta et par "snarveier" Oppfattes som unødvendig sparing det store bildet. Ble til slutt et oppgjør som vi er fornøyde med.
Rask og god oppfølging. De ringte tilbake, etter litt venting, og i løpet av fire dager var alt klart.
Jeg har hatt noen saker hos fremtid forsikring. De har fulgt opp og ordnet opp i alle tilfeller. Fantastisk oppfølging i alle ledd. Anbefales på det sterkeste. Terningkast 6 uten tvil. Kanon fornøyd kunde med Lofavør igjennom 21 år.👌