Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med mine forsikringer i Fremtind de gangene jeg har hatt behov for det!
Reiseforsikringen burde vært aktuelt når man ikke kommer seg videre på reise pga uvær. Her stiller de vilkår som fremstår urimelig og umulig som forbruker å forstå i forkant.
Fremtind erstattet ikke ødelagte bøker og brettspill etter dårlig behandling av bagasje. ødelagt iPad ble jeg nødt til å ta på innbo
Opplever at Fremtind viser stor tillit til sine kunder. BAsert på en god og ryddig dokumentasjon opplever jeg rask og effektiv betjening.
Har hatt dyr som har gjort skade inne i veggen hjemme. Dessverre for meg og heldigvis for Fremtind var dette dyr som er definert som skadedyr og de dekker ingenting. Har stilt spørsmål i retur til Fremtind, men får ikke svar. Skuffet.
Første gang med et ukjent selskap. Trodde denne saken skulle blitt løst raskere.
Billig bilforsikring for LO-medlemar. Lett å kontakte..
Flinke når de får penger inn men så fort det skjer noe ulykke eller noe er det 100 grunner til å ikke betale ut småpenger. Ligger her på Haukeland med brannskader og ikke 1 plagg og ha på meg etter 1 eksplosjon . Nå er det gjennomgang av forsikringer for 60000 jeg har og finne noe annet
Jeg har kontaktet forsikring selskapet og det tok bare 3 dager at saken ble behandlet
Da ulykken først var ute var det lett å registrere skade. Jeg fikk umiddelbart tilbakemelding om min forsikring dekket skaden og et saksnummer som jeg kunne benytte, videre med informasjon om hva jeg videre kunne gjøre.
Litt krevande sak fordi eg måtte bestilla tre ombookingar, båtreise, hotell og tog, og hadde brukt tre forskjellige kredittkort, dattera mi måtte bestilla togreisen pga. problem med bank-id.
Veldig enkelt å melde skadesaker! Min sak var vel så enkel at den lot seg innrapportere elektronisk. Rask tilbakemelding av resultatet.
Jeg har vært svært misfornøyd med Fremtind i saker jeg har hatt om skader på huset. Det kritikkverdige jeg har opplevd med selskapet er at markedsføringen har gitt meg forhåpninger om å vinne frem, mens nærlesing av alle forbeholdene har bare endt med tap. Nylig fikk jeg skade på bilen og sekundet etter at jeg sendte inn skademelding fikk jeg positivt svar! Det kjentes som julekveld og 17. mai på en gang. Stor takk til Fremtind for god behandling denne gang! :)
Dårlig og lite villig til og gi hjelp når det oppstår en skade. Tiltros at dem ska hjelpe en lo favør medlem. Dette gjelder kun bolig.
Har et inntrykk av at det er noe gjennomtrekk i forhold til fast kundebehandler. Litt uvant i forhold til det gamle forsikringselskapet jeg hadde igjennom 29 år. Der fikk jeg god hjelp
Vedig bra erfaring med all forbindelse med behandling av mine henvenelser.