Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og smidig tilbakemelding, samt godt utvist skjønn rundt problemstilling og kundebehandling.
Hyggelig kundemottaker. God oppfølging. Veldig raskt oppgjør
Helt greit, men for oss, som ikke er datakyndige, så trengte vi bistand og veiledning for å finne riktig samsvarserklæring. Synes nok at eierskifteforsikringen er noe dyr og burde nok stå litt mer i forhold til boligens alder, men trygt og godt å ha ved salg av bolig.
Lett å komme med kontakt, rask tilbake melding, forstårlige
Alle henvendelser blir tatt hånd om og behandlet på en god og effektiv måte, du føler deg ivaretatt
Veldig ryddig og greit oppgjør i fra Fremtind. Har vært, og er kunde i sparebanken Nord Norge i fra eg va 16 år. No er eg 54.år Har alltid hatt godt kundeforhold via min lokale bankmann. Har brukt forsikringen sjelden, og dm har ordent fort opp, de få gangan eg har brukt dem Veldig fornøyd 🙂
Jeg har bare god ord å si om dere vi har fått den hjelpen vi hadde behov for , forbedring, nei er svært fornøyd slik det er pr nå.
Har kun erfaring fra reiseforsikring via kredittkort, men det har vært ryddig , raskt og uten problemer . Bare positivt når først uhellet er ute
Veldig bra forsikring. Svert fornøyd med behandlingen og oppfølgningen
Rask tilbakemelding. Ble ikke informert om nødvendig dokumentasjon fra lege, samtidig som vi var på feriestedet. Det medførte til reduksjon av utbetaling.
Kvikk og enkel jobb med å få avklart oppgjør og ferdigstillelse. Viktig når båt trenger verksted jobb midt i fellesferien.
Etter skade, så opplevde jeg Fremtind som en større belastning en selve skaden.
Alt er bra men dyrt. Det jobber flinke folk på framtid forsikring og alle kan få den gode hjelpen.
Har hatt et par saker og de er blitt løst veldig effektivt og jeg har vært fornøyd med utfallet. Veldig greit å kontakte via DNBs utmerkede kundeservice.
Rask behandling og retter fort opp i misforståelser.
Veldig fornøyd med denne forsikringen når uhellet var ute