Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde ingen problemer med forsikringen alt gikk helt bra og vrak panten er jeg fornøyd med
Fremtind konkluderte i sen sak hvor motorsyklist kom i min kjørebane kjørende mot meg, traff min bil, at det var min feil. Vi benytter nok aldri fremting igjen ut vår levetid.
Enkel, grei og problemfri, samt rask behandling, Dette er første gang jeg har vært i kontakt med selskapet mht reiseforsikring.
Skammelig og uprofesjonelt fra Fremtind, saken tok nesten to år med trenering, løgn og dårlige «håndverkere» (ikke faglig utførte arbeider) fra Ocab som Fremtind engasjerte og en saksbehandler som konsekvent ikke tok ansvar. Kan heller ikke skylde på uflaks, alle involvere i saken var langt under pari
Har fått raskt oppgjør de andre gangene. Denne gangen ble det mye styr da de ikke mente at jeg var forsikret. De hadde heller ikke kontaktet legevakten ang betalings bekreftelsen.
Kort behandlingstid, og ryddighet. God kommunikasjon med saksbehandler.
Vi er veldig fornøyd med Fremtind som forsikringsselskap, fikk raskt svar og oppgjør fra dem i forbindelse med ødelagt kloakkrør.
Arroganse i møte med takstmannen. Bortforklarer endringer på hus og eiendom med "elde". Endringene inntraff og utviklet seg i løpet av stort byggeprosjekt på naboeiendommen.
Jeg mistet et par sandaler (birkenstock) på tur og ifølge fremtind dekket ikke reiseforsikringen dette.
Veldig hjelpsomme og positive saksbehandlere. det gikk 1 time fra å melde inn en skade på et lettfattelig skjema til pengene var på vei
Alt for lang og vanskelig behandlingstid på forsikringssak. Får aldri tak i saksbehandler og må forklare til nye hele tiden.
Veldig bra. og fornøyd. kan anbefale til venner og familie
Fryktelig dårlig saks og kundebehandling! Evner ikke å gi korrekt informasjon og følge opp saker i henhold til det som loves. Må til slutt gjøre alt selv.
Dem prøver hele tiden på å frasi seg ansvar og at saksbehandlere ikke setter seg inn i den saken det gjelder
Fikk veldig ok behandling i skadesak på min forrige bil
Raskt og helt greit oppgjør. Annbefales på det sterkeste.