Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 17 innen
skadeforsikring
75%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
7364
1432
559
578
1932
Sorter omtaler etter
Viser av 11865 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Trygghet"

Det føles trygt å ha forsikring fra Fremtind! Jeg har hatt et skadeoppgjør og dette gikk raskt og smertefritt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rimelig og pålitelig"

Fremtind har hyggelige og behjelpelige kundebehandlere. De har rimelige forsikringer ift dekningsgrad og de er pålitelig når uhellet først er ute. Jeg anbefaler fremtind!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Blide saksbehandlere som gir relevant informasjon på en presis og konsis måte"

Svarer på det de blir spurt om. Hjelper deg med hva du evt har krav på. Hurtig saksbehandling. Hurtig oppgjør.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Svært bra"

Godt fornøyd med service og forsikringsoppgjør. Greit å be om oppgjøret på nett. Har ikke søt om oppgjør tidligere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Det var en ny erfaring"

Det var en bra kundeservice fra start koselige folk å snakke med

Tore J. S. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra."

Har en veldig god tillit til Fremtind forsikring. Min kone Toril hadde et uhell på utenlandsreise til Thailand i 2019. Vi fikk en meget god service. Jeg vil anbefale forsikringen på det sterkeste. Vi føler oss trygg på reise. Tusen takk. Hilsen Tore.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget meget fornøyd"

Er veldig, meget fornøyd med Fremtind forsikring. Vil nok ved en anledning anbefale forsikrings selskapet til andre jeg kjenner 😀

Håvard H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Et veldig ryddig og bra forsikringsselskap. Lett å melde skade og raske forsikringsoppgjør

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dyktige, hjelpsom, trygt og rask tilbakemelding"

Veldig fornøyd! Her er det god hjelp å få, må være bland dem absolutt dyktigste, hjelpsomme og raskeste. Anbefales på det sterkeste!

Knut S. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd med sakbehandlingstiden"

Det er velvillige folk som har en egen tale som gjør at kunden blir fornøyde

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"GVeldig godt fornøyd."

Veldig raskt,når dere først tok tak i saken.lang behandlingstid på grunnav coronasituasjonen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Grei og forståelg behsndling..👍"

Anbefaler dere til andre.God behandling,kanskje litt lang behanlingstid..

Rannveig S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og profesjonell behandling."

Saksbehandlerne i Fremtind Forsikring er imøtekommende og hjelpsomme, og dessuten er forsikringen veldig rimelig. Jeg kommer ikke til å skifte forskringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra"

Har topp forsikring i lo drit lei av at di ikker dekker hunden brillene og saksbehandlere Krangler med kundene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Flott service"

God hjelp og raskt oppgjør.Anbefales til alle kjente.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig innsikt i skadeomfang."

Selskapet sender en ukvalifisert takstmann til skadestedet. Er det for at en lettvindt skal komme seg unna erstatningsansvar i saken???

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Ingen problem med oppgjør og god kundebehandling .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Behandlingstiden oppfattes som lang, ellers positivt inntrykk"

Gode skjemaer på nett til utfylling av saker. Noe lang behandlingstid.

Olava T. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempenøgd"

Vart møtt med velvilje frå første henvendelse og veldig nøgd med resultatet. Flinke folk!!👍🏻

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Uproffesjonell"

Utrolig lang saksbehandlingstid. Saksbehandler som ikke setter seg inn i saken. Dårlig kommunikasjon og ansvarsfraskrivelse. Oppleves uproffe og med lite erfaring. Helst kjappe løsninger og ikke kunnskapsbasert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Rask og enkel skadebehandling. Konkurransedyktige på pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lang behandlingstid. Får ikke direktekontakt med kundebehandler"

Tungvint å melde skaden. Lang behandlingstid. Blir oppfordret til å ikke prøve å ta direkte kontakt. Fikk heller ikke direkte kontakt etter behandling...

Hjørdis K. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Boligforsikring"

Er fornøyd med behandling av et tidligere oppgjør da selskapet hette Sparebank1, selv om jeg måtte ta kravet opp 2 ganger. Skulle ønske at det ikke var behov for å måtte ta opp en sak for 2. gang. På reiseforsikring denne gang fikk jeg avslag på et lite beløp, er ikke så fornøyd med det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt fornøyd,"

Noe lang behandling s tid. Hurtig oppgjør når saken Hvar ferdig behandlet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Anbefales!"

Jeg fikk tydelig og god innformasjon ved første kontakt. Oppfølging underveis og greit oppgjør tilslutt ! Fint med samme person å forholde seg til etterhvert som saken gikk!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR