Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
5235
1050
423
440
1333
Sorter omtaler etter
Viser av 8481 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Jan O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og enkel behandling"

Lett å melde inn skade via nett, god og rask oppfølging av innmeldt skade.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget bra"

Rask behandling, og effektive. Hyggelige saksbehandlere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Positivt overrasket"

Enkelt og greit oppgjør. Hadde ikke trodd forsikring gjaldt gammel, knust Ipad, men det gjorde den👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektivt"

Rask og effektiv behandling. God og ryddig kommunikasjon. Tilfredsstillende og enkelt oppgjør.

Steinar K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hjelp når vi trenger det"

Det er alltid en hurtig og saklig tilbakemelding. Medarbeidere som er kundevennlige og vet hva vi ønsker å formidle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Reiseforsikring"

Rask saksbehandling i en skade sak ved innsjekk Avinor Tromsø lufthavn !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fremragende"

Veldig god hjelp i en trasig situasjon, fikk nytt hotell, legehjelp og ferdig booket tur helt hjem.

Trygve B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Selv om jeg ikke fikk returnert flyskatten er jeg fornøyd"

Rask og fin behandling av saken min. Jeg er svært fornøyd. Bra bra bra

Torstein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oppgjør"

Raskt og greit. Bra avtale. Riktig sum på oppgjøret.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra!"

Som førstegangs innmelder av skadetilfelle fikk vi en grei oversikt over fremgangsmåte. Dette var et innbrudd som først måtte anmeldes hos politiet før vi gikk videre. Videre melding av skade og oppgjør var smidig og meget tilfredsstillende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk kundebehandling"

Veldig enkelt og raskt oppgjør etter skade med god hjelp fra skadebehandler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"2 typer forsikring, en før og en etter skade!"

Hadde nokk en gang glemt å lese de hundre sidene med små skrift, dere vant igjen og slapp og utbetale noen forsikrings sum til forbruker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra saksbehandling"

Rask behandlings tid. Imøtekommende saksbehandler.

Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Liten forståelse av kundens opplevelse i skadeforholdet"

Styr unna Fremtind Forsikring. Her er det liten skrift som rår. ingen forståelse av saken, til tross for støtte av medisinsk sakkyndige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask saksbehandling og penger på konto omgående"

Raskt svar, god hjelp og rask avklaring med penger på konto omgående. 👍🏼 Anbefales

Steinar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd med LO Favør og Fremtind Forsikring."

Hadde en forsikringssak med Fremtind Forsikring gjennom mitt Lo-medlemsskap og LO Favør. Fikk ryddig og profesjonell behandling av saken min.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig og rask behandling av min sak"

Har kun brukt skjema som jeg fant på deres nettside, dette fungerte veldig bra. Godt fornøyd 😋

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kundeservice"

De er flinke til å se deg som kunde og servicen er bra:) reiseforsikringen kunne kanskje dekket at hvis et crew plutselig må ha sovetid, og en bruker 2dager hjem fra reisen uten koffert (da den er sjekket inn) i stedet for 11 t..

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Alv K. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super service og kundebehandling."

Forsikring som virker når du trenger det. Enkelt meldingssystem på nett, fantastisk rask behandling og raskt oppgjør. Å komme i en situasjon som gjør at man må benytte forsikringen er aldri noe man ønsker, derfor er det ekstra positivt å oppleve at forsikringen du har betalt gode penger for virker akkurat som vilkårene sier, flott opplevelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Mottagelse Har ingenting å tilføre om ting dom kunne blitt bedre, Kjempefornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Er veldig fornøyd"

Rask og effektiv behandling. Utmerket! Fikk rask tilbakemelding og god kontakt med saksbehandler.

Torbjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hurtig behandling av skade"

Hurtig saksbehandling. Grei måte å melde skade på via nettet.

Anfinn O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tilfredshet"

Behandlingen av saken og tiden det tok før jeg fikk beskjed om utfallet var 2 - 3 dager. Meget fornøyd.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Utmerket"

Hyggelige kundebehandlere Rask behandling raskt oppgjør

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling og god service"

Etter å ha sendt inn informasjon på nettsidene ble jeg kontaktet av saksbehandler som bad om utfyllende informasjon og forklarte hvorfor det var behov for dette. Saken ble behandlet i løpet av kort tid, og jeg fikk en personlig henvendelse om hva som ble resultatet og en tydelig begrunnelse på bakgrunnen for konklusjonen.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR