Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk kjempe koselig dame på telefonen. Hun ordnet pengene tilbake dagen etterpå. Kjempe service 👍
Kort godt og efektiv behandling av skaden lettvent alt går via data Kann bare anbefales
Hadde nettopp skade på bil. Rask og grei behandling.
Ryddig og rask behandling bygd på gjensidig tillit
For komplisert og komme i kontakt med å få svar fra når man trenger hjelp
Verste forsikringsselskap jeg har vært kunde hos. Lurer seg unna alt og gir deg ikke det du har rett på
Hyggelig kundebehandler og rask behandling. Veldig fornøyd
Superfornøyd med den raske behadlingen av saken min!!!
Rask behandlingstid på det jeg har hatt bruk for. Bilforsikring og reiseforsikring.
Dyrt da jeg har vært kunde ganske lenge, og som LO medlem skal vi liksom ha gode priser!!!
Super bra service. Fikser saker med en gang når man søker
Hyggelig personale, rask behandling, og utbetaling av forsikring! Denne gang, reiseforsikring!
Hyggelig hjelpsom kundebehandler og kjapp behandling.
Oppgjør og utbedringer fungerer utmerket. Praktisk med alt "under samme tak".
Veldig fornøyd med alt untatt dyreforsikring, og elbil. Ellers rask saksbehadling
Behandlingstid er månedsvis og kundeservice kan ikke svare på noen spørsmål. Blir byttet selskap når jeg er ferdig med saken.