Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra kundebehandling . Bruker lite tid for saksbehandling.
Utmerket, rask og enkel saksprosess. Raskt oppgjør.
Vi har i årenes løp benyttet selskapet noen ganger i forbindelse med skader i utlandet og blir alltid møtt med rask, profesjonell og konstruktiv saksbehandling. Anbefales!
Dårligere vilkår enn hos min tidligere leverandør. Mange små begrensninger som gjør forsikringen dårligere selv om den er billigere
De gangene jeg har vært i kontakt med Fremtind i forbindelse med skadesaker, har dette blitt håndtert raskt og på en god måte. Har ingen negative erfaringer.
Veldig hyggelig saksbehandler som var flink til å svare på det jeg lirte på.
Snar tilbakemelding fra forsikring og lett forklart ka som måtte gjerast . Takstmann/ håndverker kjapt på plass og starta uttørking etter lekkasje ilegg mellom bad og kontor. Avslutta sak og er fornøgd med allt
Svært fornøyd med oppfølging og behandling. Kun positive erfaringer og jeg anbefaler folk å bytte til Fremtind.
Super kundeservice og raskt oppgjør! Veldig fornøyd!
Fungere ej, har hatt en vindu skade, der fakturaen var på 2238:- og egenandelen på 2000:- og det er ok, men saksbehandler skrev å spurte om vi ikke kunne droppe at få de 238:- også, vade er dette kriminelt mener jag. Vi har fått de 238:- nu etter kontakt med Ny saksbehandler. Men mener en høi sjef skulle ringe mig om dette
Lett tilgjengelig på telefon, og ikke minst hyggelig. Saksbehandler oppfattet raskt problemet og kom med adekvate råd i den forbindelse.
Rask og uproblematisk behandling. Kjapt oppgjør. God kontakt med SR Bank også. Meget godt fornøyd.
Vanskelig å finne noe som kunne vært bedre. Erfaringen med innboforsikringen har vært magisk. Etter at huset forsvant i brann har det vert en vanskelig tid. Vi ble raskt betrygget om at alt skulle ordne seg. Det har det så absolutt gjort. Vi fikk handlet inn klær og utstyr vi trengte raskt. Vi fikk støtte og hjelp til å ta vare på familien og å finne tilbake en normal hverdag. Vi fikk hjelp til å gjennomgå innbo og god oppfølging. Erfaringen er at dette har vært en phsykisk støtte som vi aldri hadde forestilt oss. Tusen Takk!
Alt fungerte perfekt med skaden flott oppfølging av selskapet
På reise i Tyskland måtte jeg en natt akutt på sykehus, og hadde utgått helsekort. Vi ringte nummeret på forsikringskortet, ringte lenge, men fikk en god samtale, saksnummer og hjelp med helsekortet og sykehuset gjorde sitt. Vel hjemme kontaktet vi Fremtind, fikk rask hjelp med veien til dekning av ekstra reiseutgifter, mens oppgjør med sykehus og behandling forøvrig, er gjort uten å involvere oss mer. Takknemlig
Tok bare en uke, så var forsikringsaken ferdig. behandlet og lukket.