Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vil ikke bli belastet med egenandel på kr 2000 på et krav på kr 3200!
Vi er godt fornøyd med mottakelsen da vi ringte til dere.
Null oppfølging. Ubehagelige telefoner fra selskapet hvor du blir fortalt at du er " vanskelig " for at du ikke aksepterer diverse mangler. ( listing, festing av elektriske kabler etc.)
Hadde en skade på bilen min. Kort behandlingstid og fikk all den hjelpen jeg trengte. Superfornøyd med både forsikring og verksted.
God kundeservice og rask behandlingstid og god tilbake melding
Ble tatt seriøst. Og rask tilbakemelding . Og orden på skaden.
Tvilen i min sak er ikke kommet meg til gode noe jeg som ærlig og lojal forsikringskunde forventer. Resultatet av dette blir naturligvis at kundeforholdet opphører.
At det går fort fra du sender din søknad til du får svar.
Anbefaler forsinring hos Fremtind med god og rask saksbehandling
Utrolig glad for at jeg har fremtind som Forsikringsselskap. De ordner opp og gir gode og raske tilbakemeldinger. Veldig hjelpsomme.
Rask behandling😊når forsikringen hadde fått alle opplysninger ble saken behandlet umiddelbart.
Rask saksbehandling, men sitter dog igjen med følelsen av å ikke bli hørt på mine saksopplysninger
For min del var det et sjokk at det gikk så fort å melde saken og for et raskt oppgjør. Jeg var og er ikke frisk, så jeg tenkte at jeg ikke gidder å snakke men kan melde fra på nettet. Veldig bra det jeg opplevde.
Kjapt og greit! Kommer alltid frem noe som en ikke hadde «fått med seg» ( nedskriving med 20% i året) ellers fornøyde med både behandling og behandlingstid!
Alt har gått greit fra meld om skade til reparasjon og ferdigstillelse.
Styr unna! Svært lite kundeorientert og behjelpelig forsikringselskapet. Kundebehandler nekter å sende noe så enkelt som gjeldende vilkår, selv etter gjentatte forsøk på å forklart hvorfor man ikke har tilgang via sin nettbank. I tillegg bruker selskapet finn.no til å estimere skadeoppgjøret, hvor de legger seg på det laveste sikte. Dvs at hvis… - 1 person selger en gjenstand til 1kr - 8 personer til 5kr - 3 personer til kr 10 …vil erstatningssummen som blir utbetalt komme på Kr 1. Dette ble indirekte bekreftet av kundebehandler etter mye frem og tilbake.