Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget godt fornøyd selv om hun jeg snakket med første gang var dansk og vi hadde litt språkproblemer, men alt løste seg.
Hyggelig og tålmodig kundebehandlere. Har fått forståelig veiledning om prosessen.
Kunne ikke ønsket meg bedre behandling. Jeg ble lyttet til. Raskt og effektivt avklart der og da og pengene var på kontoen min to dager etterpå.
Kan anbefale om forsikring til andre basert på min erfaring! Veldig enkelt og greit!
Var uheldig med en telefon. Saksbehandlingen var så rask at vi mistet ikke en eneste sms før vi var på nett igjen.
Kun opplevd positivt møte med fremtind i mine saker;)
Tilgjengelig og behjelpelig instans med god saksbehandling i ettertid.
jeg synes dekningene er gode. det må være mulig å ha et nummer, mob/telf for å få kontakt med selskapet, uten å måtte trykke en tallrekke å vente i lange tider. hvis det er slik pågang må det flere folk til. det er kundeservice
Det tar noe lang tid da jeg bruker bilen daglig. Det er bra at jeg får låne bil av verkstede
Jobber i en Bransje som har en del med Forsikring å gjøre. Ikke ofte veldig imponert. Men min private forsikring jeg har hos Fremtind , ble meget raskt og godt fulgt opp , når jeg trengte dem.
Enkelt, grei og rask saksbehandling og oppgjør. Akkurat hva som forventes. Det er jo derfor man forsikrer seg.
Rask behandlingstid. Ubyråkratisk. Enkel nettside for melding av skade.
Hel ok allt,bkort respons tid,hyggelig kundebehandler
Ser ikke noe mening med å ha forsikring hos dem, det eneste som var bra at jeg fikk rask svar. Ikke rart når de kuttet kun ned på utbetalingen.
Jeg er veldig fornøyd med de jeg har hatt kontakt vedr andre ting.
Har ingen problemer med Fremtind/Sparebank 1 Forsikring. Alt går på "skinner". Det betyr også at jeg som kunde må opptre på en ryddig, ordentlig og høflig måte.