Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min opplevelse har alltid vært å få rask og god saksbehandling samt oppgjør.
Knust skjerm på IPhone. Meldte fra kl. 02 på natten og fikk svar med det samme at de dekket skaden. Da ble det en god natt søvn allikevel;)
Fikk et OK tilbud på forsikring, men var noen punkter jeg ønsket å lese over. Fikk tilsendt tilbudet på e-post, men benyttet meg ikke av det. Forsikrings selgeren sa opp forsikringen min hos feil selskap(tryg) og begynte å fakturere for forsikringene... For å understreke så ble dette gjort uten aksept fra min side.. Fikk så e-post om at bilen min ville stå uten forsikring og at jeg ville få dagsbøter dersom jeg ikke valgte å betale fakturaen, til tross for at bilen er forsikret hos Storebrand..
Hurtig oppgjør. Gode forklaringer i telefonen.Fint å ha alle mine forsikringer samlet.Vi er beggemin kone og jeg LO favør medl
Husk å spørre om alle eventualiteter, for det informeres ikke om.
Hva skulle vi ha gjøre uten dere 😁 noen ganger man får hjelp enkelte ganger ikke man skal ikke forvente benytte forsikring det regler som skal følges i tillegg, Jeg er fornøyd med forsikrings avtale har i dag kanskje litt dyrere 😅 ,, har fått tilbud om forsikring fra andre selskapet men gidder ikke å bytte .. jeg blir her ,, men en gang fikk ikke da mobilen min ramla i vann 😄 Mvh Bahaoddin A.
Rask og uproblematisk oppgjør ved skade på reise. Selskapet har online registrering av skadesaker, noe som forenkler prosessen vesentlig. Kurante saker som ikke er for kostbare behandles raskt. Vi fikk svar og oppgjør innen to dager.
Nesten skremmende rask behandling. Ikke noe nøling der i gården nei😊
Får ikke dekket skader, skal mye til for at skaden passer inn under deres krav
Nye forsikringstagere og ble gledelig overrasket over vår første skade ble behandlet så raskt
Ble frastjålet gjenstander til relativt stor verdi i utlandet, og fremtind nekter å gi meg noe tilbake, fordi de ikke tror på meg. Ser ikke ut som de har lest anmeldelsen heller, bare skummet gjennom og gjort et resonnement på sikkert 10 sekunder
Ikke nok forklaring Jeg ikke førnoyd med ,der blir veldig dyrt o.........,,,,
Har sendt skademelding. Frustrerende å ikke få tilbakemelding. Har sendt flere meldinger uten å få noe som helst tilbakemelding, bør nok bli bedre på det ja.
Avslutter saken før kundene får mulighet til å innhente dokumentasjon de etterspør
Da mine briller ble ødelagt på jobb. Dekte ikke arbeidsgiver ødelagte eiendeler. Kontaktet lofavør forsikring, og fikk veldig service da jeg snakket med Di. Fikk god informasjon om va jeg skulle gjøre, og hvilke opplysninger di trengte av meg. Fikk denne infoen både muntlig og skriftlig på mail. Fikk pengene inn på konto samme dag, når all informasjon di trengte va kommet inn.
Veldig fornøyd. Rask respons og behandling og oppgjør.