Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning og lang behandling. Godt mulig billigere enn andre, men dårlig dekning.
Takknemlig for at veterinær kunne ta direkte oppgjør med forsikrings selskapet slik at vi kunne bruke vår energi på og pleie vår syke hund. Kjapp tilbakemelding fra Fremtind om at de ordnet med veterinær.
Servicevennligefolk og gode erfaringer. Det er godt og ha banken i nærmiljøet.Banken mangler kontanter.
Rask og enkel måte å melde skade på nett. Rask behandling. Benyttet meg av dette 3 ( dette blir gang nr 3 ) i løpet av en lang periode. Fungert veldig bra.
Rask behandling og hyggelig og imøtekommende ansatte
Fikk avslag uten annen begrunnelse enn at selskapet ikke gir erstatning for flybilletter. Det var nytt for meg. Vet ikke om det finnes noen unntak. Men ellers blir det for dårlig for meg.
Jeg tror alt bra,reiseforsikring ,innbo forsikring,behandlig sak blir fort enn andre bank
Helt elendig kundebehandling og ufattelig dårlig erstaningsoppgjør. Spesifiserte at klokken jeg mistet var av en apple modell som kostet x kroner. Erstatningssaken opererer plutselig med en billig versjon til en helt annen pris
Fikk covid på ferie, kunne ikke benytte meg av booket bosted. Fikk ikke hjelp til nytt bosted eller hjemreise da dette ikke var innenfor vilkår. Ble ganske enkelt forvist høygravid på gaten i Oslo, med covid og et sykt barn på 3 år.
Bare positivt å si. Sendte inn saken den ene dagen, svar den neste.
Forsikringsselskapet vrir seg unna hver gang. Til og med når de innrømmer feil, betaler de tilbake for mye betalt forsikring fremfor å betale hva som opprinnelig var forsikret.
Egentlig er jeg fly forbanna over hele behandlingen av min sak. En sak som har tatt alt for lang tid. Når du ringer er aldri saksbehandler til stede
Da jeg fikk fysisk kontakt med saksbehandler ordnet alt seg med en gang. Takk.
Tok lang tid å få utbetaling og måtte purre selv. Syntes ikke dette gikk smidig.
Jeg søkte om hjelp fra reiseforsikringen for første gang og fikk ikke hjelp. Jeg tenker å bytte til et annet selskap.
Lett å kontakte, følger opp sakene, utbetaling av skadebeløp kommer rask uten å purre opp!