Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken ble raskt behandlet, og det var enkelt å komme i kontakt
Bra oppfølging og service. Noe misfornøyd med utbetalt sum for ikke brukt leiebil. Men ellers topp.
Ingen logikk i avslag og reduksjon på ødelagt og stjålet eiendelen. En måneds saksbehandling og gavekort fra XXL som betaling for erstatningsbeløp.
Har bare gode ord å si. Alltid rask, dyktig og riktig saksbehandling
Alt gikk kjempe raskt, enkel kommunikasjon og meget kundevennlig
Traff en hyggelig dame på telefonen alt var ordnet på et øyeblikk veldig fornøyd.
Vennlige og imøtekommende folk som gav forklaring på det jeg lurte på.
Lang vente tid på oppgjøret av skade på bilen, dårlig oppfølging, måtte ringe selv og purre på dem. Ble feil informert av kundeservice i forbindelse med leie bil, som jeg jeg selv måtte betale en stort sum for.
Raskt, enkelt, forutsigbart og det bare fungerer! Rask behandling, effektivt bilverksted, og god oppfølging!
Raske med å gi tilbakemelding på innmeldt skade og raske med å sende innsendingsblanket med gratis frakt. Jobben ble raskt utført og tilbakesendt på kort tid. Så kjempe fornøyd med alt!
Har alle forsikringene vi trenger som hus, bil, båt og personforsikringer
Min erfaring sålangt med Fremtind forsikring er gode. Serviceminded kundekonsulenter og kjapp og effektiv saksbehandling når skadesaker har oppstått.
Har lite til overs for dette selskapet, kverulerende og vanskelige. Har ikke selv valgt å ha innbo her, men har avtale gjennom fagforbundet. Har tegnet avtale i annet selskap. Bytt!
Alltid fått hjelp når vi har tatt kontakt, noe som er spesielt viktig når vi er på reisefor
Meget bra selskap. Har hatt et tyveri paa ferie, meget greit oppkjeor
Tusen takk for tilliten i vår sak, (på reise i utlandet) Og for rask og høflig behandling