Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg søkte dekning av utgifter som følge av forsinket bagasje. Lett å ta seg gjennom prosessen fra A til Å. Penger på konto dagen etter søknaden ble sendt inn.
Har blitt uføretrygd pga en arbedskade, har personlig forsikring som skal dekke meg. Men fikk avslag på erstatning, pga at lammelse min har gått bort. Nav forstår ingen ting av hva Fremtiden forsikring gjør. Styr langt unna dette selskapet. Etter dette ble begge våre el-sykkler stålet på eiendommen våre, ingen erstatning. Hade ikke dokumentert på dem etter 4 år. Rettere sagt vi ble ikke trodd på at vi hadde el-sykkler. Aldri vært borti noen være folk enn i Fremtind forsikring. Mvh Rune
Rask responstid, pengene raskt utbetalt. Litt synd at ikke hele verdien ble utbetalt bare.
Jeg fikk den hjelpen jeg trenger, og de svarer umiddelbart.
For andre gang på et år er jeg igjen meget godt fornøyd med Fremtinds saksbehandling og forsikringsdekning. Både i forbindelse med skade og tyveri har dekning og kundebehandling vært toppklasse!
Fikk pengene på konto dagen etter samtale med hyggelig, dyktig saksbehandler. Forslag til forbedring : det var lang ventetid på tlf, men flott å kunne bli oppringt. Kanskje noe enklere skjemaer for seniorer, men er nok rimelig subjektiv her:)
Dritt at de vurderer det slik at nåværende tlf er for dårlig til å redde. Vil ikke gjøre noe
Jeg fikk ikke halvparten av det som jeg hadde regnet med.får ikke de tingene til den summen jeg fikk.veldig dårlig.
Gir ikke opplysninger om de endringer de gjør i forsikringen. Det gjøres endringer i forsikringene uten at det orienteres om hvorfor det gjøres-
Jeg har heldigvis ikke tidligere hatt behov for å benytte vår reiseforsikring. I sommer ble jeg utsatt for tyveri i utlandet. Min kontakt med Fremtind var både problemfri og informativ. Særdeles rask saksbehandling. Flott.
Hurtig og presis saksbehandling,skadeskjemaet kan bli bedre
Ikke spesielt billig. Vanskelig å nå. Sjekk andre før du bytter.
Vanskelig med å få dialog m saksbehandler. Men det kan ha skyldes at jeg var på ferie . Altså svarte ikke på telefon, og da fikk det desverre noe tregere på behandling av saken?
Jeg har god erfaring , rask behandling på sak vi er ganske fornøyd ,
Meget fornøyd med Fremtind. Ikke opplevd raskere oppgjør - gjerne samme dag eller dagen etter skaden inntraff.
Jeg fikk god behandling og veiledning under veis Forsikringen lå i forkant med garanti til behandling. De ringte meg hver dag for høre hvordan jeg hadde . Dette skjedde på Grand Canaria