Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling av saken penge på konto i løpet dagen, veldig bra takk for meg.
Meget lang tid før forsikringen ble behandlet, måtte ringe for å høre hva som skjer, lite hjelp å få for å finne ut av ting.
Tok kort tid fra skaden ble meldt inn til jeg fikk utbetaling.
Nye regler fra 6 juni 2020 saken min er fra mars mnd elendig oppfølging hel veien ikke så mye som en mail ang oppfølging bli vel europeiske nest gang.
Jeg har i løpet av de siste fire år hatt to forsikringsberettigede skader på henholdsvis bolig og fritidsbolig og èn skade på kjøretøy. Skadebehandlingsprosessen har vært prikkfri i alle tre tilfellene. Takst har vært rettferdig og oppleves som raus, og oppgjør har vært helt uklanderlig. Min holdning har alltid vært at det er i motgang man lærer sitt forsikringsselskap å kjenne. Jeg har vært mer enn tilfreds fra første stund.
Etter å måtte avlyse en utenlandstur denne våre p.g.a. koronakrisen, der det sto igjen litt som ikke ble refundert, ble saken overlatt til Fremtind Forsikring. Dårlig og dyr service er dessverre blitt mer og mer vanlig de siste årene. Her står Fremtind Forsikring fram som et fremragende eksempel på det motsatte. God informasjon underveis og prikkfri sluttbehandling av saken. Glimrende service!
Rask behandling av saken, noe tungvindt å forstå hvordan man benytter gavekortet om man velger den erstatningsformen fremfor kontantutbetaling.