Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å måtte avlyse en utenlandstur denne våre p.g.a. koronakrisen, der det sto igjen litt som ikke ble refundert, ble saken overlatt til Fremtind Forsikring. Dårlig og dyr service er dessverre blitt mer og mer vanlig de siste årene. Her står Fremtind Forsikring fram som et fremragende eksempel på det motsatte. God informasjon underveis og prikkfri sluttbehandling av saken. Glimrende service!
Rask behandling av saken, noe tungvindt å forstå hvordan man benytter gavekortet om man velger den erstatningsformen fremfor kontantutbetaling.
Avventer svar på hva som ble utfallet av saken..Da jeg fikk beskjed om at det skulle ta kontakt med dem som hadde bygget taket for meg. Siden jeg ikke hørte noe mer antok jeg at det ikke var noen forsikring sak så jeg ordnet følgene av lekkasjen selv
Mitt inntrykk av Fremtind Forsikring er at det er et forsikringsselskap som ønsker å være til hjelp å støtte for meg som kunde. Har inntrykk av at de bryr seg om kundene. Har bare erfaring fra en sak, og den ble løst på en god måte.
Vi har mottatt din e-post. Vi tar kontakt. Hørte ingen ting, måtte ringe dere.
Utilgjengelighet og endringer i vilkår i hva som er gjeldende utifra hvilken saksbehandler du snakker med.
God kommunikasjon og raske til å svare mm. Kommer med diverse forslag, hyggelige folk.