Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte inn skade på mobil. Leverte den inn dagen etter og fikk ny mobil på to dager. Kjempe enkel og rask kundebehandling. Kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales!
Jeg har fått hjelp i alle saker jeg har meldt inn. Ikke noe negativt å si. Men jeg føler det er lettere og snakke med en saksbehandler en å sitte på nett.
Dere er raske, gir god service, følger opp på en god måte
saksbehandlere som ikke kan kundeservice oppfølgt av takstmann med samme holdning
Jeg har flere forsikringer i Fremtind, men har til nå bare hatt behov for å bruke min dyre-forsikring. Etter en liten skade på min hund Fant måtte dyrlege besøkes og slikt koster penger, men Fremtid ga meg en utrolig service og rask behandling.
Enkelt skjema for utfylling av skaden. Kjapp og effektiv saksbehandling.
Rask, god service 🙂 Enkelt å nå via nettet, trenger ikke sitte i lange telefonkøer.