Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fremtind Forsikring
4.1
23 178 verifiserte omtaler

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
23 178 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#3
Utmerket
Fremtind Forsikring er rangert
#3 av 22 skadeforsikringer
76%
Utmerket
76% anbefaler Fremtind Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 23 178 omtaler om Fremtind Forsikring

FILTRER OMTALER
14 722
2 739
1 016
1 114
3 587
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fremtind Forsikring
Fremtind Forsikring har 23 178 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forsikring gjennom forhandler

Omtale av  June K

Bra avtale det første året er i forhandlinger om ny avtale.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

0 hjelp, 0 råd, 0 dekning, høy premie

Omtale av  Birgitte S

Min sønn ble syk i Tyskland, hadde reiseforsikring. For syk til å håndtere ting selv, jeg måtte be Fremtind sende forsikringsbevis pr sms og e-post fordi han ikke hadde dette på seg da han ble syk og sendt til legevakt, senere sykehus. Fremtind sendte forsikringsbevis pr sms og e-post - men ga ingen råd, og sa ikke at vi måtte kontakte Falck for å få hjelp. Jeg ordnet alt pr telefon, helt uten hjelp og støtte fra forsikringsselskapet. Det har enda ikke betalt sykehusutgiftene. Min sønn utredes nå på sykehus og det er påvist hjertefeil. Fremtind påstår det hele er psykisk, og vil ikke betale utgifter i forbindelse med hjemreise. Jeg trodde forsikring skulle gi både trygghet, hjelp og dekning. Det motsatte er tilfelle. Å ikke bli trodd av forsikringsselskapet er en stor belastning for oss midt oppi den akutte sykdommen. Jeg flytter alle mine forsikringer fra Fremtind.

Vanvittig trege

Omtale av  Hanne

Trege til å behandle skadesaker og umulige å få tak i på telefon. Anbefales ikke.

Treg saksbehandling og arrogant kundebehandling

Omtale av  Alf I. L

Skaden gjaldt en 65" TV som løsnet fra veggfestet, og ble knust i gulvet. Det gikk greit å melde skaden - det var bra :-) Så gikk det altfor lenge før skaden ble behandlet, og jeg opplevde som kunde å måtte "gjøre jobben" for selskapet. Måtte selv finne ut hva en ny TV kostet (skaffe pris hos leverandør), måtte selv finne et godkjent verksted som kunne verifisere skaden, måtte selv frakte TV`en til dette verkstedet. Måtte også legge ut for skadetaksering. I oppgjøret ble verdien på TV`en ble satt til det tidspunktet skaden skulle gjøres opp, 1 måned etter skaden. Det falt uheldig ut for meg som kunde siden prisen på skadetidspunktet hos leverandør var 5000,- høyere enn når Fremtind var ferdig med behandlingen. Fremtinds sene saksbehandling kostet meg altså 5000,-, noe jeg bare måtte akseptere iflg. Fremtind. I tillegg til arrogant og lite behjelpelig kundebehandling, har denne opplevelsen ført meg ut på jakt etter et mer kundevennlig forsikringsselskap. Styr unna !

Fornøyd og godt service

Omtale av  Alf G. R

Har gode erfaringer med selskapet. Vil sifte kun mtp å få et bedre pristilbud

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig

Omtale av  Reza

Klagen går på vurdering av skadeomfang, og om dette overstiger avtalt egenandel. Jeg oppga at presenningen var smeltet og at stolene var ødelagt av sot og smeltet plastikk. Jeg skrev videre at "dermed hele settet er ødelagt, Det er viktig for meg å ha hele settet likt, ingen poeng i å ha bordet uten stolene". De bregnet ikke som sett.

Bedrageri satt i system - Styr unna!

Omtale av  Anne

Ingen burde bruke Fremtind forsikring til skadeforsikring. Det er en helt meningsløs tidsbruk hvor man blir bedt om å ta penger fra skadeoppgjør og gi i handpenger til takstmenn. Dette er et slik lavmål man må til land langt utenfor Europa for å sammenligne seg med. Deres klagebehandling er en vits, med ferdige klipp og lim svar og så mange skrivefeil at det ser ut som barn som har skrevet det. DNB burde ha beholdt sin egen forsikringsavdeling, men jeg skjønner at de sparer penger på å la bøller være takstmenn. De er fryktelig trege med papirarbeid, men vil at man samtykker etter muntlig gjennomgang per SMS. Det tok over et halvt år å få avgjort saken, og over 5 måneder fra befaring til skadetakst forelå. Det er fabrikkert grunnlag for skadetakst og i det hele virker det å være ført i pennen av gangstere. Husk, de er ikke her for å hjelpe deg, bare begynn å dokumenter skaden skikkelig selv og forbered deg på å møte selskapet med et krav, gjerne formulert av advokater, og insister på å bruke verksted etter ditt eget valg. Les dekningen nøye før du godtar noe per sms. Takstmennene har som målsetning å gjøre det så billig som mulig for selskapet og har ikke til hensikt å hjelpe deg med noe som helst. Jeg flytter til IF eller Storebrand. Dette er langt under pari.

Fremtind Forsikring har 23 178 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fremtind Forsikring mener

Fremtind Forsikring

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR