Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige mennesker som gir god service mår man behøver bistand.
God service og oppfølging. Takstmannen forklarte hva som skulle gjøres og hvorfor.
Har tidligere hatt saker i fremtind der det har gått ganske raskt. Denne gangen var det en liten og enkel sak, lav verdi på det som skulle erstattes. Allikevel setter oppgjørskonsulent en utreder på saken på grunn av mistanke om lureri, årsaken til det var at jeg hadde tatt vare på ødelagte varer etter at skaden hadde skjedd! Det syntes de altså var merkelig. Snakket med utreder og alt var ok, han sa at han hadde fått svar på det de lurte på og saken ble sendt tilbake til behandling og jeg kunne forvente så og så mye i erstatning sa han. Etter dette har jeg purret to ganger på behandler før jeg fikk svar nå om at saken fortsatt ikke er ferdig behandlet! Nå er det altså flere dager siden utreder var ferdig og saken skulle behandles på nytt. Skjønner ikke hva som tar så lang tid i en helt opplagt sak!!! Ikke store summen det dreier seg om heller, men av prinsipp synes jeg at dette er for dårlig.
Har fått utmerket hjelp ved to anledninger da vi har vært uheldige, - kjempefornøyd!
Super fast customer service .Within a few days . .Professional customer service
Skulle hatt bedre avbestillingsforsikring , er flere scenarioet annet enn død og sykdom som er relevant. Leter etter en mer omfattende forsikring, betaler gjerne mer for det
Veldig dårlig for meg ! Jeg mista klokka miog fikk avslag av forsikring for å dekke den ! Jeg vet ikke hvorfor jeg betaler kasko plus forsikring !!!