Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har fått utmerket hjelp ved to anledninger da vi har vært uheldige, - kjempefornøyd!
Super fast customer service .Within a few days . .Professional customer service
Skulle hatt bedre avbestillingsforsikring , er flere scenarioet annet enn død og sykdom som er relevant. Leter etter en mer omfattende forsikring, betaler gjerne mer for det
Veldig dårlig for meg ! Jeg mista klokka miog fikk avslag av forsikring for å dekke den ! Jeg vet ikke hvorfor jeg betaler kasko plus forsikring !!!
Vi fikk oppgjør for alt vi forventet . Oppgjøret kom uten problemer . På grunn av vår datakunnskap kom en mail på avveie , men det løste seg når vi fann ut av problemet. Saknet svar på om mail var mottatt og sett.
Det er ikke trygt å beregne å hjelp fra Fremtind om jeg havner i en uheldig situasjon. Det er mange forutsetninger som ligger til grunne for å få hjelp ved en situasjon. Ikke mulig å ha kjennskap til alle hullene.
Ikke skjønnsbruk, slavisme for retningslinjer og lite folkelig. Null empati/sympati i menneskebehandlingen.