Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en skade i januar - fikk opprettet sak via internett - utrolig god oppfølging i etterkant. Kjempefornøyd.
Det er første gang jeg har snakket med noen i selskapet, og det var bra. Skulle ønsket det hadde vært noen fra selskapet med kontor i Halden. Ellers ingen erfaring.
Fra de alle årene jeg har forsikringer i sparebank1, kan ikke huske at jeg meldte noe skade og saken ble ikke løst. Alltid møter opp med hyggelige kundekonsulenter uansett gjennom tlf samtale eller på e-post.
Kjapp behandling av saken min. Utbetaling av forsikringsummen kom fort.
Ifra innmelding av skade til oppgjøret ble utbetalt så gikk alt på skinner. Lett å melde hendelse, kjapp behandlingstid og hyggelig kundebehandler.
De svarte på mine spørsmål nesten før jeg fikk stilt dem og forklarte greit det jeg lurte på.
Det må bli mulig å kunne få tlf kontakt med dere! Helt ubrukelig å bare kunne kommunisere pr mail.