Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling når behovet var der 👍. Alders fratrekk på drevdeler ved skade er skuffende. Har man ett perfekt fungerende drev med alder over 8 år dekkes kun 20 % ved skade på dette. Dette gjelder båtforsikring. Bilforsikringen 👍👍👍
Har reiseforsikring hos DNB, som tydeligvis har skilt denne delen ut i et eget selskap, Fremtind. Jeg skjønner ikke helt opplegget, for det er hos DNB man registrerer skaden, mailer, ringer, osv. Uansett har det alltid vært utrolig lang og treg saksbehandling. Null respons på mail og lange telefonkøer. Nå snakker jeg ikke om nå hvor det er coronautbrudd, men slik at det vært hele tiden. Er det sommer så skylder de på det, er det vinter så skylder de på det, er det ferier så skylder de på det, er det høytid så skylder de på det. Virker som om de er kronisk underbemannet. Jeg anbefaler absolutt ikke dette forsikringsselskapet, og skal selv bytte.
Veldig fornøyd med Fremtinds behandling av saken. Tok litt tid, men det var verkstedet sin feil og skyldtes ikke Fremtind. Dessuten var vi veldig godt fornøyd med saksbehandler som fulgte opp på en meget bra måte.
Synes prisen har økt betydelig siste årene. Synes det burde være mer rabatt ved kjøp av forsikring i samme selskap når du kjøper forsikring på alt du eier. Sånn som hus, biler, reise, landbruk, fritid.
Grei internettside for registrering av skade, har ikke snakket med verkstedet om hvor fornøyd de er, men har ikke hørt noe negativt.
Flott erstatningsoppgjør etter standard verdi på klipperen
Blir møtt på telefon av en blid og hyggelig og kunnskapsrik person som ordner opp og umiddelbart forstår situasjonen. Stressfri forsikring!