Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig og misvisende skjemaer når uhellet er ute og når man prøver å kontakte konsulent da man oppdager at det er feil utfylt ~får man en følelse av at man er i veien.
Bare godt å si. Ikke noe dikkedarier. Erfaringene er bare positive. Kundebehandlerne kunne sine saker
Særdeles gode på oppgjør. Sømløst og raskt normalt sett.
Fikk avslag for kun ha mistet brillene og ikke ha bevis på at de ble ødelagt. Nå er brillene funnet og de er selvfølgelig ødelagte da de ble mistet på parkeringsplass. Men føler at det blir rart å melde inn dette på nytt. Ubehagelig. Lite info om dette.
Etter at saken først ble trukket av meg, ønsket jeg å åpne den. Sendte derfor en mail til Fremtind Forsikring med referanse til saken med et ønske om at de ringte meg tilbake. Ble oppringt og forsikringssaken ble deretter løst pr telefon. Utbetalingen kom på konto etter et par dager.
Bra selskap, som tar vare på kundene sine. Følger opp og gir real tilbakemeldinger på priser. Kunne vært billigere på elbiler. Ellers helt i toppsjiktet. Om uhell skulle være ute er de raske til og ordne opp. Beste forsikringselskapet i Norge nå. Om jeg skulle ønske noe er det forsikring av båt i internasjonale farvann og lit rimeligere elbilforsikringer.
Jeg er veldig fornøyd med rask behandling, god kommunikasjon og godt samarbeid mellom alle parter i min skadesak. Superfornøyd med resultat. Anbefales 🤗