Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk bare tlf om at saken var avsluttet. Ingen skriftlig begrunnelse.
Forsikringsselskapet kan ikke lovverket å behandler henvendelser der etter.
Opplevde at saksbehandler virket veldig hovmodig Det var bedre før sammenslåing
Det beste forsikringselskap jeg har erfart. Har hatt tre skadetilfeller som ble hurtig behandlet. Meget hjelpsomme kundebehandlere. Føler ikke at noe kan forbedres
Dere hva trege til å svare på Mail .Det gjek lang tid.Men fikk det svare i positivt som jeg vil ha
Virker som alke saker blir automatisk avslått, for at vi som kunde ikke skal "gidde" å klage eller ta saken videre. De vinner på det, men ikke i lengden. Synd det er disse lo lar valgt, for da kan vi ikke bytte. Og det vet de!
Fikk både God service og veldig rask hjelp. Fornøyd!