Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever Fremtind forsikring som raske og profesjonelle. Alltid veldig god service og hyggelige mennesker å prate med. De forklarer og hjelper til med alt.
Forsikring er gjennomført bra, liker at di ikke vil bare selge meg produkter uten at jeg trenger det. Men kun di som jeg tenger. Profesjonelle kundebehandlere.
Skademeldinga vart enkelt og greitt handsama over telefon. Skaden for min del var sjølvpå-ført. Ingen andre var påført skade og oppgjeret gikk knirkefritt.
Aldri noe tull med fremtind mye bedre en alle andre forsikrings selskaper.
Rask behandling fra e meldte skaden til den var ferdig behandlet
Imponerende hvor greit det var å fylle ut skjema og meget rask behandlingstid. Bare skryt å gi herfra. 34 timer fra skade meldt til jeg hentet ut ny vare. Tommel opp
Som trofast kunde gjennom mange år trodde jeg at dersom uhellet først er ute ville jeg være i trygge hender. Så feil kan man ta. Jeg er mildt sagt sjokkert over måten Fremtind behandler sine kunder på. De evner ikke å følge opp, selv etter gjentatte purringer- og de evner ikke å svare på det som faktisk skrives av kunden. Har flyttet alle mine forsikringer til et annet selskap, og kommer aldri til å ha noe kundeforhold hos Fremtind igjen.