Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 29 innen
forsikringsselskap
77%
anbefaler
Fremtind Forsikring

"Denne gangen: skuffa."

Omtale om Fremtind Forsikring skrevet av Marius H for 16.09.2020 11.39

Fremtind Forsikring har totalt 4165 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Marius H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Denne gangen: skuffa."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fremtind har hittil hatt kjapp og presis behandling av skader. Denne gangen var jeg uenig i tolkingen av ordlyden i forsikringsvilkårene. Forsøkene på å bli enig førte til bortforklaringer, selvmotsigelser og forbløffende dårlig presisjon. Etter to e-poster fikk jeg tydeligvis implisitt beskjed om at nesten skritt var en formell klage. Synd, for jeg mener vi kunne kommet til enighet – men for meg var det mange penger og da er vi nødt til å være presise i tolkning av vilkår. Saksbehandler kommer jo ikke til orde her, vedkommende hadde sikkert hatt en annen vinkling. Denne gangen svært skuffa, og lei meg for at neste skritt er en formell klage – det føles så alvorlig og fiendtlig. Neste gang er jeg kanskje mindre skuffa. Men jeg ble oppfordra til å legge ut min mening her, så … Basert på akkurat denne opplevelsen anbefaler jeg ikke å bli kunde i dette selskapet. Jeg vil også revurdere mitt eget kundeforhold. Det har kanskje med selvrespekt å gjøre? Men som sagt: neste gang er de kanskje tilbake i god kundebehandling. Jeg har fått avvist skadesaker tidligere, og da har jeg vært enig. Prisen på nytt produkt var 999 kroner, egenandelen var på tusen kroner og derfor ble det ikke noe – helt i orden! Men denne gangen: svakt.

Bytt.no
"Denne gangen: skuffa." skrev Marius H om Fremtind Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Marius H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Olaf A. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kundeservice"

Det som jeg finner grunn til å fremheve er saksbehandlers innsikt og evne til å forklare den forsikringsmessige siden av saken. De gangene jeg har kontaktet Fremtind har jeg hatt kontakt med forskjellige saksbehandlere som har det til felles at de er meget serviceinnstilt og har vært i stant til å løse saken på en hyggelig og grei måte. Kommer ikke på noen spesielle forhold eller situasjoner hvor det kunne vært grunnlag for forbedringer av saksbehandlingen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandlingstid"

Rask behandlingstid. Ikke noe mas eller kjas om årsak.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget dyktige."

Medmenneskelige og raske å ordne opp i en vanskelig situasjon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Denne gangen har det gått for sakte."

Vi har tidligere hatt veldig god erfaring med reiseforsikring i det som i dag heter Fremtind. Vi har hatt behov for hjelp et par ganger og den vi har fått, har vært hyggelig, god og effektiv.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Fremtind Forsikring har totalt 4165 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR