Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk avslag på erstatning for kansellert flybillett da flyselskapet ikke fløy en hel dag i februar pga lavt lufttrykk. Fremtind ville ikke gi meg erstatning fordi de mente jeg hadde avbestilt billetten min selv. De må undersøke klagen nøyere, så de ser hva som er årsaken til erstatningskravet. De har naturligvis hatt svært mye å gjøre i disse tider, så ventetiden har vært lang, men jeg venter gjerne lenger dersom de trenger det for å få en korrekt bedømming av søknaden. Hyggelige ansatte :)
Veldig god hjelp og kjapp utbetalt. Kjempe flotte folk å snakke med.
God å hurtig Sørvis. Har egentlig ikke noe å klage på
Alltid god og rask kundeservice. Stødig og trygg forsikring. Meget fornøyd.
Har hatt en skade med utbetaling og den ble meldt søndag kveld og før kl 10 mandag kom mailen med beskjed om at penger var på vei. Helt topp.
Eg hadde nett ett uhell med min ganske nye telefon. Benyttet meg da av forsikringa igjennom forbundet mitt. Eg har kun positivt og sei. Rask respons. Rask utbetaling. Og ikkje høge egenandel heller. Så eg er storfornøyd🤗
Min opplevelse med Viking var meget bra den dagen.