Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fordel og samle alt på en plass . Bra på pris .Bra bonus ordning.
Fikk uten forvarsel beskjed om flytting av selskap sammen med en efaktura. Hadde tidligere forsikringen i Sparebank1og betalte pr måned. De overførte mine forsikringer til fremtind. Der kom det faktura for betaling ut året.
God tilgjengelighet på telefon, elskverdige og god veiledning underveis.
I forhold til hva som er i avtalen, har selskapet snytt meg for flere tusen kroner
Hadde innbrudd i leiligheten min i Trondheim. Fremtind behandlet meg mer eller mindre som en krininell og satt FaVer(?) sin etterforsker på saken. Denne privatetterforskeren ville reise land og strand for å møte meg, ha åstedsgranskning og viste ganske tydelig at han ikke var noen objektiv tredjepart. Jeg var så ukomfortabel med måten han behandlet meg på, på telefon at jeg sa til han at jeg ønsket at alt ble gjort skriftlig. Dette mente han var en dårlig løsning for meg. Etter mye trakassering pr epost så ville han komme å møte meg personlig. Dette gikk jeg med, men så brøt covid-19 viruset ut. Dette gjorde reising vanskelig for Veum og hab konkluderte derfor med at jeg hadde forlatt boligen min med åpen dør. Jeg forklarte at dette ikke kunne stemme ettersom jeg hadde alle nøklene og at jeg har smekklås på en dør som stenger seg selv. Det hele endte med at jeg fikk igjen 40% av forsikringssummen og gikk med solid tap på hele innbruddet. Jeg skal aldri aldri aldri benytte meg av Fremtind igjen
Fremtid har vært rask,effektiv og veldig kundevennlig når vi har hatt behov for hjelp fra dem.
4 mnd ventetid til nå på avbestilling ved flyreise