Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg anbefaler Fremtind Forikring til alle. Har ikke opplevd noe negativt med den.
Vi opplevde en ekstremt dårlig oppfølging og tilbakemelding. Vi fikk ikke beskjed om hvordan saken var vurdert, og vi fikk saken avvist fordi Fremtid vurderte kostnadene til under egenandel. Vi har tatt kontakt med håndverkere som vurderer kostnaden til over egenandel.
Fremtind svara raskt i telefon, ingen musikk og uthaling av tid! Hyggelig person i andre enden som ba om ei enkel forklaring på hendelsen. Fekk så eit skade nummer som eg gav til ein betrudd verkstad som eg valgte sjølv. - Verkstaden fekk skadenummer og bilen min. Resten ordna verkstaden og Fremtind. Når reparasjon var ordna etter fire/ fem dagar fekk eg melding frå verkstad att bilen var klar til henting og dagen etter frå Fremtind att min sak med skadene nr. Xxx var avslutta! Fantastisk!
God opplevelse, rask behandling av saken og time til takst neste morgen. Finner ingen til å utsette på behandlingen i denne saken.
Jeg er helt ny i Fremtind, men sålangt ser alt bra ut. Jeg har store forhåpninger til selskapet i og med at jeg flyttet alle forsikringer over til dere.
Veldig greit og enkelt og registrere skader/ tyveri etc. God oversikt over forsikringer og dekning.
Saksbehandlar gjort en feil og skreiv hver dag noen motsatt meldinger pga leiebil. 1 dag få du, neste dag ikkje osv. Betaler masse pengar for fullkaskoen super bilforsikring og få ein dritt. Kan ikkje anbefaler denne selskap. Eg skal flytta alle forsikringar mine eg har til en annen selskap.