Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var for mye at og fram. I dette tilfellet gjaldt det knuste briller.
Effektiv og enkel saksbehandling. Meldte skade i appen og hadde oppgjøret på konto uka etter!
Fra skaden oppstod og til forsikringen tok kontakt, gikk det kjapt, rørlegger ringte rett etterpå. Forsikring og rørlegger kom samtidig og sjekket skadene, oppgjøret gikk kjapt og greit. Siden jeg er tunghørt, så var begge to tydelig i uttalen så jeg fikk med meg alt de sa.
Får mulighet til å maile og ha kontakt med saksbehandler. Kunne vært raskere behandling. Til tross for det var 5 dager, ikke så ille. Det som ble sagt ble holdt. Gode beskrivelser på hvordan jeg går frem. Gode betingelser på flere forsikringer. Kunne vært billigere forsikringer.
Fikk en veldig kort avslagsmelding fra kundebehandler. De valgte å lukke saken, men jeg ønsket ikke dette, fordi det ikke er sikkert at vi får refundert pengene vi har betalt fra reiseselskapet, pga fare for konkurs. Jeg mener at forsikringsselskapet burde utbetale oss, så kunne de krevd pengene refundert fra reiseselskapet. Vi må jo sitte med en stor risiko, og dette er jo det vi ønsker å slippe når vi opprettet / kjøper avbestillingsforsikring. Veldig lite kundevennlig svar på mail fra kundebehandler.
Brukte altfor lang tid på utbetaling på skade, 2 mnd er litt i overkant lang tid på en enkel sak.
Kjempelang behandlingstid, svarer ikke på epost, trakk fra oppgjør uten og forklare hvorfor. Styr unna!