Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk en veldig kort avslagsmelding fra kundebehandler. De valgte å lukke saken, men jeg ønsket ikke dette, fordi det ikke er sikkert at vi får refundert pengene vi har betalt fra reiseselskapet, pga fare for konkurs. Jeg mener at forsikringsselskapet burde utbetale oss, så kunne de krevd pengene refundert fra reiseselskapet. Vi må jo sitte med en stor risiko, og dette er jo det vi ønsker å slippe når vi opprettet / kjøper avbestillingsforsikring. Veldig lite kundevennlig svar på mail fra kundebehandler.
Brukte altfor lang tid på utbetaling på skade, 2 mnd er litt i overkant lang tid på en enkel sak.
Kjempelang behandlingstid, svarer ikke på epost, trakk fra oppgjør uten og forklare hvorfor. Styr unna!
Brukte litt tid på grunn av corona, men det er ikke deres feil. Synes det er smålig å trekke for alderdom. Jeg har stort sett fått raske svar på ting de ikke dekker. Det synes jeg er bra. Tar kunder på alvor. Tusen takk.
Jeg er ikke fornøyd med denne forsikring fordi jeg fått ikke min rettigheter.
Raskt å komme i kontakt med kundeservice og opprette sak. Både bruk av tredjepart, som takstmann den ene gangen og behandler andre gangen, var enkelt. Rask saksgang og utbetaling (på den ene saken) gikk raskt.
Min erfaring med min forsikring etter en uheldig brann som oppstod på kjøkken hos meg i oktober sønderknuste, både meg og min sønn. Men den snare og behjelpelige måten dere har håndtert oss på har vært helt fantastisk. Uendelig takknemlig, vi har nå fått alt på plass igjen og er superfornøyd med håndteringen og snarheten det tok dere til vi går hjemme igjen. Tusen takk for alt dere har gjort for oss.