Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppfølging og kundebehandling. Forskjellsbehandling av saker grunnet summer på reise.
Jeg fikk det jeg oppfattet var ett automatisk svar om min forsikring. Sendte så en mail med mitt skade nr og ikke hørt noe siden. Og så dukker ett spørreskjema opp. Forløpig sitter jeg igjen med følelsen "hva trenger jeg forsikring til?" Da egenandelen er større enn det jeg får igjen siden jeg var flink og dro ut av stikk kontakt før lynet slo ned.. Bortsett fra fryser og kjøleskap.. som jeg ikke kunne ta ut ettersom jeg skulle på ferie...
Er stort sett fornøyd med min avtale, stort sett ryddig og ordentlig.
De er ikke der for deg når du trenger dem, og de lyver og holder ikke det de lover når det gjelder. Styr unna!
Ved forespørsel om hjelp av fagpersonell var det i første omgang negativ tilbakemelding og total avvisning og forståelse for at egne vurderinger var ikke faglig tilstrekkelig for vurdering av skade. Andre gangs henvendelse var det mere imøtekommelse og forståelse for problematikken.
God kundeopplevelse. Overraskende rask tilbakemelding og utbetaling.
Godt fornøyd. Har ingenting å utsette på den behandlingen jeg fikk. Det gikk fort og greit.