Veldig lang behandlingstid av refusjon av avbestillingsforsikring. Skadedatoregistrert 01.04.2020.
Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Gretha I. H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg har en god opplevelse av Fremtind. De har vært raske og ryddige i sine tilbakemeldinger og holdt oss orientert om fremdrift hvis vi har måttet vente på ytterligere informasjon. Har også vært fornøyd med dekningsgraden deres. Lite papirstyr og venting i telefon.
Enkelt å fylle ut skadeskjema på nettet. Kjapp tilbakemelding om behandlingstid. Raskt behandling og oppgjør.
Var så uheldig å bli rygget på når bilen sto parkert på en parkeringsplass, slik at det ble en del materielle skader. Forklarer dette til forsikringen og henvendelsen ble tatt i mot på en profesjonell måte. Saken ble satt i gang raskt og effektivt med god informasjon fra første stund. Time på verksted fikk vi fort og leiebil var ikke noe problem. På grunn av Korona-restriksjoner tok det litt lenger tid å få bildeler, men verkstedet informerte jevnlig om tilstanden. Saken ble løst på kun 10 dager! Bilen er nå reparert og eieren er fornøyd! Rett og slett imponert!
Seriøs forsikringsaktør med kjapt oppgjør. Oversiktelig nettsted.