Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kort behandlingstid og veldig god nettside. Var i kontakt med kundeservise og fikk god veiledning
Forferdelig behandling av sak. Bruker over et år på å prøve å løse opp i saken, skjer ingenting og Mener kunde skal klage inn motpartens forsikringsselskap, når dette er noe de burde gjøre når man har toppkasko hos dem. Veldig unødvendig å bruke flere tusen i året på forsikring hos dem. Styr unna...
Flott oppfølging fra Fremtind og verksted teknisk byrå sortland.
Saken ble veldig raskt avklart etter at skaden ble meldt inn
Manglende informasjon under veis og til slutt i skadesak
Fjerner viktige ting fra forsikringene og øker prisen hver gang de fornyes. Nå har de endelig laget en kort oppdatert tekst, så det er litt enklere å se hva de endrer ved fornyelse.
Jeg har 3 biler med topp forsikring på alle. Likevel må det gå 4 år før krav om egenandel slettes. Når jeg betaler for 3 biler mener jeg at de må ses hver for seg. Så skade på en bil, og bruk av egenandel, skal ikke påvirkes av at når en av de andre bilene får skade, så regnes 4 års grensen fra forrige skade uavhengig av hvilken bil det gjelder. Ellers er jeg fornøyd med behandlingen av skadesaken.