Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Liten hjelp å få, avslag til å begynne med selv når kloakken stiger og hvor det kun er egeninnsatsen som hindre skade i tilstøtende rom. Når saken så blir godkjent, da etter klage så opplevde eg kun trenering av saken og ein total behandlingtid på over 2 uker. Det finnes andre selskaper som har bedre kundepolitikk.
Bruker elecare som mobiloperatør ved 2 anledninger i senere tid står det at de venter tilbakemelding fra kunde og jeg har ikke fått noe fra dem så lurer på hvordan tilbakemelding. Samtidig tar det også veldig lang tid så måtte kjøpe ny tlf og ha i mellomtiden.
Misfornøyd. Fikk ikke utbetalt for arbeidet vi måtte gjøre etter håndverker, noe vi ble lovet per telefon.
Superrask skadebehandling og oppgjør. Enkelt å melde inn skade på nett. Rask svar.
Enkelt å kommunisere med saksbehandler. Saksbehandler hadde god forståelse for situasjonen. Raskt oppgjør
Håpløs kundeservice via telefon, på nett fungerte det raskt.
Rask, vennlig, kunnskapsrik og behjelpelig. Takk for rask og god service.