Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kunde behandling, oppfølging, serviceinnstilling og oppgjør best i klassen. Man opplever profesjonalitet og imøtekommenhet med en gang man kommer i kontakt med forsikringsselskapet. Dette gir en god og deilig følelse av trygghet.
Fremtind får kundene sine pga kollektive avtaler gjennom LOfavør, det merkes på saksbehandlingen at de ikke føler det samme ansvaret for sine kunder som andre som må "kjempe" for å få kundene sine. Dette er Sparebank1 gruppen på sitt aller dårligste, akkurat samme som banken. Dårlig kundeservice, lang saksbehandling, hatt to saker på rappen ett innbrudd og en på reiseforsikring fra juli, reiseforsikringen er ikke ferdigbehandlet, innbruddet gjør de seg ekstremt vanskelige på bevisførsel på tapte eiendeler. Svarer ikke på spørsmål i mailkorrespondanse og generelt så vises kunden lite forståelse for hva den har opplevd. Anbefales ikke.
Reiseforsikringen dekker det vi trenger for en trygg reise.
Enkelt og greit, føler at de har forståelse med dine problemer.
Ringte om ødelagt mobil og lurte på om forsikringen dekket denne fikk svar at det gjorde den med egenandel på 1000kr sendte inn mobil til reparasjon fikk ny /reparert mobil tilbake etter ca. 1 uke
En svært positiv opplevelse å melde fra om skaden. Jeg var selv skyld i skaden på min bil og det var ingen andre innblandet. Fikk bare positive tilbakemeldinger fra Forsikringsselskapet.
De gjør bra jobb har litte ventetid blir kontakt av forsikring eller rask behandlings tid .