Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En svært positiv opplevelse å melde fra om skaden. Jeg var selv skyld i skaden på min bil og det var ingen andre innblandet. Fikk bare positive tilbakemeldinger fra Forsikringsselskapet.
De gjør bra jobb har litte ventetid blir kontakt av forsikring eller rask behandlings tid .
Når eg snakka med forsikringsselskapet på telefon, skulle ikkje dette vere noko problem. Fekk likevel blankt avslag! Istadenfor at forsikringsselskapet hjelp til og går mot flyselskapet/nettsida, må kvar kunde kjempe sin eigen kamp. Skulle reist i april, har fortsatt ikkje fått igjen pengane for kansellert tur. Og no får eg ikkje lenger tak i nettsida eg bestilte på..... Og ingen hjelp å få med forsikringa
Meget bra behandling av mine forsikringssaker oppgjøret var som forventet ,så det var ingen ting å bemerke
Synes dere bør senke egenandel på foreksempel ødelagte briller. Der ligger egenandel på 3000 kroner mens det på tv ligger på 1500 kroner.
Uansett ærend blir jeg alltid møtt av profesjonelle folk som evner å sette seg inn i saken og hjelpe til på en adekvat måte, uten å virke invaderende. Veldig profesjonelle!
Lett å komme i kontakt med ved behov for hjelp. Rask saksbehandlingstid