Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er ikke fornøyd med denne forsikring fordi jeg fått ikke min rettigheter.
Raskt å komme i kontakt med kundeservice og opprette sak. Både bruk av tredjepart, som takstmann den ene gangen og behandler andre gangen, var enkelt. Rask saksgang og utbetaling (på den ene saken) gikk raskt.
Min erfaring med min forsikring etter en uheldig brann som oppstod på kjøkken hos meg i oktober sønderknuste, både meg og min sønn. Men den snare og behjelpelige måten dere har håndtert oss på har vært helt fantastisk. Uendelig takknemlig, vi har nå fått alt på plass igjen og er superfornøyd med håndteringen og snarheten det tok dere til vi går hjemme igjen. Tusen takk for alt dere har gjort for oss.
Da skaden kom fortalte kunderådgiver meg at de "hadde sagt et spesielt vilkår muntlig", som da gjorde at jeg ikke hadde rett på erstatning likevel. Helt utrolig!
Det var for meg bare å ringe inn om skaden, og får veiledning om hva jeg skulle gjøre, som i hovedsak var å få bilen på verkstedet for en gjennomgang av skaden. Så gikk resten av seg selv...
Har ikke vært alltid like fornøyd med dere. Men denne gangen var eg ganske fornøyd.
Det er ikke ofte jeg kontakter forsikringen. Tror det er første gang. En sånn fantastisk og fin behandling må man bare kommentere, dagen etter hadde jeg oppgjøret på konto. Spurte om jeg skulle sende brillene, så dem kunne se på dem, men fikk til svar: "Ikke nødvendig vi stoler på deg"